جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بزرگترین جشن نور کشور با عنوان "تهران زیبا" توسط سازمان زیباسازی شهر تهران در بوستان ملت برگزار می شود

رئیس اداره سلامت گوش دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: عامل ابتلای 17 درصد مردم به وزوز گوش مواجهه با اصوات شدید است.

35 نفر از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شهر پردیس امروز دچار مسمومیت با گاز شدند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس جمهور در حکمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به عنوان عضو کمیسیون دائمی هیأت امنای بنیاد ملی نخبگان منصوب کرد.

با دستور رئیس کل دادگستری، رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌های استان مأموریت گرفتند تا وضعیت انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ‌های خودروهای توقیفی را رصد کنند.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد از پیگیری حمله عضو شورای شهر تبریز به یک خبرنگار داد و نوشت: سیلی زدن و تهدید کردن قطعاً محکوم است حتی اگر شهروند معمولی باشد؛ چه برسد به نماینده افکار عمومی که مجوز رسمی از این نظام برای کار خبری دارد.

در حالی شهید "رضا دارابی" از نیروهای آتش‌نشان در عملیات اطفاء حریق ساختمان 153 بهار به شهادت رسید که پیش از شهادت خود یک درخواست داشت.

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز، بودجه 22 منطقه تهران در سال 1402 را به تصویب رساندند که اعتبار کلی مناطق برای سال 1402 بالغ بر 123 هزار میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

مسئول دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اینکه ایستگاه‌های کمپین "6030" در 30 کیلومتری شهرها دایر شده است، گفت: با احداث این ایستگاه‌ها خوشبختانه بر اساس آمار رسمی پلیس، 27 درصد تصادفات منجر به فوت جاده‌ای در نوروز 1401 کاهش یافت.

داده‌های آکادمی گردشگری چین پیش‌بینی کرده است که تعداد گردشگران داخلی در سال 2023 در این کشور به حدود 4.55 میلیارد نفر می‌رسد که از رهگذر آن به درآمدی بالغ بر 580.8 میلیارد دلار خواهد رسید.

نماینده استان لرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان تعمدی است و عده‌ای به دنبال ضربه زدن به فضای آموزشی کشور هستند.

در پی تلف شدن "پیروز"، فراکسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی نشست ویژه‌ای جهت بررسی علل و عوامل مربوطه و بررسی اقدامات صورت گرفته، برگزار می‌کند.

ثبت اعتراض معلمان به فرآیند رتبه‌بندی از امروز آغاز می‌شود و در صورتی که هر یک از افراد به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین‌شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف 10 روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را ثبت کنند.

رویداد جذب سرمایه Demo Day با موضوع اینترنت اشیا و هوش مصنوعی با محوریت تانا استان تهران برگزار شد.

وزیر بهداشت با اشاره به وجود 1000 سامانه در وزارت بهداشت، از رشد 88 درصد نسخه‌نویسی الکترونیک در دولت سیزدهم خبر داد.