یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

ورزشی خبرگزاری تسنیم

ورزشی خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ووشو در نشست خبری خود در سالن مسابقات کوراش قهرمانی آسیا گفت: چین عملکرد درخشانی در این پیکارها داشت و با چنین حضوری زنگ خطر را برای همه کشورها به صدا درآورد.

نمایندگان قایقرانی ایران موفق به کسب 33 مدال در رقابت‌های آب‌های آرام قهرمانی آسیا شدند.

باشگاه فولاد خوزستان تصمیم و تمایلی برای ادامه همکاری با سوگیتا ندارد.

دبیرکل فدراسیون شمشیربازی گفت: امیدوارم سابریست‌ها در مسابقات فصل جدید امتیازات خوبی بگیرند و جایگاه خود را در رنکینگ جهانی در بین 8 تیم اول حفظ و برای دومین بار سهمیه تیمی المپیک را کسب کنند.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه معتقد است باشگاه رئال مادرید هنوز نسبت به جذب ستاره 23 ساله پاری‌سن‌ژرمن علاقه‌مند است.

فدراسیون جهانی تکواندو اسامی تکواندوکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت‌های گرندپری 2023 رم را اعلام کرد که نام 12 تکواندوکار کشورمان نیز در بین آن‌ها دیده می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از احتمال بازگشت برنده هفت توپ طلا به جمع کاتالان‌ها استقبال می‌کند.

وسلین وویوویچ مربی سرشناس دنیای هندبال با عقد قراردادی رسما هدایت تیم هندبال سپاهان را بر عهده گرفت.

دروازه‌بان پیشین تیم استقلال گفت: در فوتبال هزار اتفاق می‌افتد و شاگردان ریکاردو ساپینتو همچنان شانس قهرمانی در لیگ برتر دارند.

در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.

سرپرست هیئت فوتبال استان تهران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به عضویت کمیته فدراسیون‌های AFC درآمد.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران ابراز امیدواری کرد که بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا مدال‌های خوش‌رنگی بگیرد و امتیازات لازم در مسیر کسب سهمیه المپیک را نیز کسب کند.

مربی علی ارسلان می‌گوید این کشتی‌گیر نمی‌خواست در مسابقات قهرمانی اروپا کشتی بگیرد اما به درخواست فدراسیون صربستان در کرواسی روی تشک رفت.

سرمربی بارسلونا به پیروزی تیمش مقابل رئال بتیس و نزدیک شدن به کسب عنوان قهرمانی در لالیگا واکنش نشان داد.

قهرمان کشتی امیدهای جهان تاکید کرد که در جام‌جهانی باکو مفت به الدانیز عزیزلی نفر اول رنکینگ 55 کیلوگرم باخته و به دنبال جبران این شکست در مسابقات پیش روست.

هافبک تیم فوتبال التعاون گفت که حضور کریستیانو رونالدو شرایط را در لیگ عربستان تغییر داده است.