تصادفهای منجر به فوت در استان سمنان 19 درصد کاهش یافت
سمنان - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: فوت ناشی از سوانح رانندگی طی سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش یافت.
مهدی نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: در این مدت 56 نفر و در مدت مشابه سال گذشته 69 نفر در استان سمنان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند.
وی ادامه داد: سه ماه نخست امسال یک هزار و 2 نفر به دلیل آسیب بر اثر سوانح رانندگی در شعبههای پزشکی قانونی استان سمنان مورد معاینههای بالینی قرار گرفتند.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان بیان کرد: یک هزار و 371 نفر در سه ماه نخست سال گذشته در پزشکی قانونی استان به دلیل آسیب بر اثر سوانح رانندگی مورد معاینه بالینی قرار گرفتند.
نوروزی تصریح کرد: تعداد افراد آسیب دیده به دلیل سوانح رانندگی در استان سمنان طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته پنج درصد کاهش یافت.
وی خاطر نشان کرد: سه ماهه نخست امسال مراجعه به پزشکی قانونی استان سمنان برای انجام معاینههای بالینی در زمینههای مختلف 23 درصد کاهش یافت.
مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: سه ماه نخست امسال 2 نفر و در مدت مشابه سال گذشته سه نفر در استان به دلیل گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست دادند.
*س_برچسبها_س*