چهارشنبه 13 تیر 1403

تصمیم عجیب مدیران شیرازی برای فجر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم عجیب مدیران شیرازی برای فجر!

مهدی رجب‌زاده در دومین سال حضورش به عنوان سرمربی فجرسپاسی کارنامه قابل قبولی داشت ولی مدیران باشگاه تصمیم غیرمنتظره‌ای درباره او گرفتند.

به گزارش "ورزش‌سه"، فجرشهید سپاسی شیراز در دومین سال حضور مهدی رجب‌زاده به عنوان سرمربی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و فقط به خاطر نتیجه ضعیف‌تر در بازی رو در رو بود که قافیه صعود به لیگ برتر را به چادرملو واگذار کرد. شاگردان مهدی رجب‌زاده در پایان فصل به امتیاز قابل توجه 73 امتیاز دست پیدا کردند و تفاضل گل بهتری هم نسبت به تیم سعید اخباری داشتند، اما با قانون جدیدی که سازمان لیگ پیش از شروع فصل گذشته وضع کرده بود، در رسیدن به لیگ برتر ناکام ماندند.

تصور می‌شد مهدی رجب‌زاده در شیراز بماند و پس از دو فصل که توانسته بود فجر را پس از سقوط به لیگ دسته اول در صف مدعیان صعود به لیگ برتر قرار دهد، ماموریت لیگ برتری کردن فجر را در سال سوم هم پیگیری کند که امروز خبری مبنی بر انتخاب پیروز قربانی به عنوان سرمربی جدید فجری‌ها منتشر شد تا ماجراجویی رجب‌زاده در شیراز برای رساندن زردپوشان به لیگ برتر تمام شود. پیروز قربانی فصل گذشته در نفت و گاز گچساران حضور داشت و فصل را در رتبه نهم با 43 امتیاز تمام کرد.

تصمیم عجیب مدیران شیرازی برای فجر! 2