شنبه 6 مرداد 1403

شیراز

شیراز

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سلامت معنوی را از مولفه‌های مهم سلامت دانست و گفت: سند سلامت معنوی کشور از سوی این نهاد عالی به تصویب رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: عامل آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های شهرستان خفر به 10 سال حبس محکوم شد. مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: عامل آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های شهرستان خفر به 10 سال حبس محکوم شد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: عامل آتش‌سوزی عمدی جنگل‌های شهرستان خفر به 10 سال حبس محکوم شد. وی با اعلام این خبر گفت: این متخلف اقدام به آتش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی فیروزآباد خبر داد که فردی که با اسلحه تفنگ بادی برادر 22 ساله خود را به قتل رسانده بود راهی دادسرا شد.

خبرگزاری تسنیم

مرحله جدید اردوی تیم‌های ملی والیبال نشسته و پارادوومیدانی در راستای اعزام به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: فردی که با اسلحه تفنگ بادی برادر 22 ساله خود را به قتل رسانده بود برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خبرگزاری مهر

در بازدید معاون پژوهش و فناوری و رئیس میز روسیه دانشگاه شیراز از دانشگاه معدن سنت پترزبورگ روسیه، نقشه راه اجرایی تفاهم‌نامه دو دانشگاه منعقد شد و به امضا رسید.

وب‌گاه فرارو

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه الف

خانه محل آسایش و استراحت ماست. هر روز بعد از کار به امید داشتن آرامش و راحتی و خوشحالی به خانه برمی‌گردیم. یکی از ویژگی‌های مهم در رابطه با خانه که خیلی در حال و هوای ما موثر است تمیزی خانه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویر زیر از مسجد سپهسالار در سال 1325 است. مسجد سپهسالار مجاور ساختمان قدیمی مجلس شورای ملی، در خیابان بهارستان قرار دارد، این مسجد پس از انقلاب جمهوری اسلامی با نام مسجد شهید مطهری نیز شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

انقلاب اسلامی در ایران، با این همه شکوه و آن همه عظمت و... همسایه دیوار به دیوار عاشورای حسینی‌(ع) است. نیست؟! هست! خوب نگاه کن!

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، در نشست «رونمایی و معرفی سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید»، گفت: امروز موضوع مصرف فرهنگی بسیار مورد توجه است و ما در دولت موظف هستیم زمینه های تغییر نظام فرهنگی را متناسب با اولویت ها و نظام ارزشی و هنجاری فراهم کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رزیدنت سال دو اطفال یزد خانم دکتر نور فروغی نسب متاسفانه فوت کرد. رزیدنت سال دو اطفال یزد خانم دکتر نور فروغی نسب متاسفانه فوت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس گزارش کاربران فضای مجازی؛ دکتر نور فروغی نسب رزیدنت سال دو اطفال شب گذشته اقدام به خودکشی کرد./ تجارت نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: امکان همه‌گیری بزرگ مانند آنچه در بیماری کرونا تجربه کردیم به هیچ وجه در مورد دانگ مصداق ندارد.

وب‌گاه فرارو

«خوشبختانه برخلاف بسیاری بیماری‌های عفونی دیگر، تب دنگی نمی‌تواند به صورت مستقیم از یک فرد به فرد دیگر منتقل شود و از راه گزش پشه می‌تواند به افراد سالم منتقل شود»

وب‌گاه الف

وینگر فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم اراک و گزینه پرسپولیس، به مدت سه فصل با سپاهان قرارداد بست.