چهارشنبه 18 مهر 1403

تصمیم قطعی سیتی: دروازه‌بان ما فروشی نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیم قطعی سیتی: دروازه‌بان ما فروشی نیست

باشگاه سیتی هیچ تمایلی برای فروش استفان اورتگا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، اورتگا در طول چند فصل اخیر فرصت زیادی برای حضور در دروازه منچسترسیتی پیدا نکرد و همیشه ذخیره ادرسون در این تیم بود و تنها در مواقعی که دروازه‌بان اول دچار مصدومیت می‌شد می‌توانست در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان برود.

منابع نزدیک به این بازیکن پیش از این مدعی شده بودند که او از این شرایط چندان راضی نیست و این احتمال وجود دارد که به صورت جدی به ترک سیتی فکر کند و همین اظهارات شایعاتی را درباره احتمال جدایی او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی مطرح کرده بود.

اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که بحث جدایی این بازیکن از سیتی در پنجره زمستانی پیش رو کاملا منتفی است و این باشگاه به هیچ وجه مایل نیست که او را در میانه این فصل از دست بدهد و هرگونه پیشنهاد دریافتی برای او را به صورت جدی رد خواهد کرد.

مدیران سیتی قصد دارند که شرایط عملکرد اورتگا را در پایان فصل به صورت کامل مورد ارزیابی قرار دهند و پس از آن با توجه به تصمیم ادرسون برای جدایی و ادامه حضور در سیتی درباره آینده این بازیکن هم تصمیم گیری خواهند کرد اما پپ گوردیولا تاکید دارد که او در این فصل باید تا انتها در اختیار سیتی باشد.