شنبه 14 مهر 1403

تصمیم‌گیری درباره مربیان خاطی کاراته زنان

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
تصمیم‌گیری درباره مربیان خاطی کاراته زنان

رییس فدراسیون کاراته، گفت: به این دلیل که درگیری مربیان تیم‌های ملی کاراته بانوان خارج از محل اردوی تیم ملی بوده است، از اخراج آنها صرف‌نظر کردیم.

سید حسن طباطبایی درباره درگیری فیزیکی ستاره موسوی سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران و ریحانه نصیری مربی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در مجموعه ورزشی کبکانیان تهران در شرایطی که تیم های خود را آماده اعزام به رقابت های قهرمانی جهان می‌کردند، اظهار کرد: به آن شکل درگیری شدیدی نبوده است. این درگیری در خارج از محل اردوی تیم‌های ملی بوده و به همین دلیل نیز از اخراج آن‌ها صرف نظر کردیم.

رییس فدراسیون کاراته، افزود: در حال بررسی این موضوع هستیم و قرار است جلسه‌ای نیز در اینباره برگزار شود تا دلایل این اتفاق مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف این دو مربی به همراه تیم‌هایشان عازم رقابت‌های قهرمانی جهان در ایتالیا می‌شوند، گفت: بله به همراه تیم‌هایشان اعزام خواهند شد.

خودداری فدراسیون کاراته از اخراج مربیان تیم های ملی کاراته بانوان در حالیست که شب گذشته عنوان شد این دو فرد شبانه از اردوی تیم ملی اخراج شده‌اند اما مشخص نیست چرا این فدراسیون در جهت جلوگیری از تکرار اینگونه اتفاقات تلخ از این اقدام صرف نظر کرده است؟ گفته می‌شود این درگیری جلوی چشم شاگردان مربیان تیم ملی رخ داده و این در حالی است که در گذشته نیز چندین بار درگیری در تیم‌های ملی رخ داده و باز هم این اتفاقات تکرار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا از میان اخبار

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر

ساعت بازی فوتبال استقلال - هوادار در هفته هفتم لیگ برتر

اتفاق جالب برای ستاره مراکشی پرسپولیس در ایران

گزینه هدایت پرسپولیس، سرمربی استقلال می‌شود؟