پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

تصویر دردناک از اورونوف پس از بازی با آلومینیوم / واکنش اورونوف به حذف پرسپولیس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
تصویر دردناک از اورونوف پس از بازی با آلومینیوم / واکنش اورونوف به حذف پرسپولیس

هافبک تکنیکی پرسپولیس بارها در جدال مقابل آلومینیوم مورد هدف خطاهای حریف قرار گرفت. هافبک تکنیکی پرسپولیس بارها در جدال مقابل آلومینیوم مورد هدف خطاهای حریف قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

هافبک تکنیکی پرسپولیس بارها در جدال مقابل آلومینیوم مورد هدف خطاهای حریف قرار گرفت.

به گزارش عرشه آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است. منبع: ورزش سه

عکس | واکنش اورونوف به حذف پرسپولیس از جام حذفی

ستاره سرخ پوشان پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی به این موضوع واکنش نشان داد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

عکس | واکنش اورونوف به حذف پرسپولیس از جام حذفی

کد خبر 847410

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

تصویر دردناک از اورونوف پس از بازی با آلومینیوم / واکنش اورونوف به حذف پرسپولیس 2