دوشنبه 7 آبان 1403

تصویر عجیب از واکنش کروس به گل جود بلینگام / افراط در خونسردی آلمانی: نمی‌بینی تونی، به بارسا گل زدیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصویر عجیب از واکنش کروس به گل جود بلینگام / افراط در خونسردی آلمانی: نمی‌بینی تونی، به بارسا گل زدیم!

تصاویری که از نیمکت رئال مادرید در زمان به ثمر رسیدن گل اول جود بلینگام در ال‌کلاسیکو منتشر شده نشان می‌دهد تونی کروس به شکلی عجیب نسبت به این گل مهم بی‌توجه است.

به گزارش "ورزش سه"، در شروع ال‌کلاسیکوی دیروز بارسلونا با گل ایلکای گوندوگان از رئال مادرید پیش افتاد تا رئال و هوادارانش دقایقی سخت و پردلهره را تجربه کنند.

بعد از دقایق متمادی که بارسا نسبت به رئال بهتر بازی می‌کرد لحظه به لحظه بر دلهره بازیکنان و کادر فنی رئال اضافه می‌شد. اما در نیمه دوم جود بلینگام با یک شوت استثنایی دروازه تراشتگن را باز کرد تا رئال به بازی برگردد و امیدها در این تیم زنده شود.

تصاویری که از نیمکت رئال مادرید در زمان به ثمر رسیدن این گل منتشر شده نشان می‌دهد همه بازیکنان روی نیمکت در لحظه به ثمر رسیدن گل بلینگام از جاهای خود بلند شده و سرخوشانه شادی می‌کنند اما تونی کروس به شکلی عجیب کاملا بی‌تفاوت روی نیمکت نشسته و بعد از گذشت چند ثانیه بدون اینکه تغییری حتی در چهره‌اش دیده شود به دست زدن بی‌تفاوت اکتفا می‌کند.

بلینگام در ادامه مسابقه و در دقایق پایانی یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا یک تنه رئال را از شکست در ال‌کلاسیکو نجات داده و سه امتیاز ارزشمند به حساب این تیم واریز کند.

تصویر عجیب از واکنش کروس به گل جود بلینگام / افراط در خونسردی آلمانی: نمی‌بینی تونی، به بارسا گل زدیم! 2
تصویر عجیب از واکنش کروس به گل جود بلینگام / افراط در خونسردی آلمانی: نمی‌بینی تونی، به بارسا گل زدیم! 3
تصویر عجیب از واکنش کروس به گل جود بلینگام / افراط در خونسردی آلمانی: نمی‌بینی تونی، به بارسا گل زدیم! 4