چهارشنبه 18 مهر 1403

تعیین اولویت های کاری کمیسیون عمران در چهار سال پیش رو

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تعیین اولویت های کاری کمیسیون عمران در چهار سال پیش رو

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی پیرامون اولویت های کاری و برنامه های این کمیسیون در مجلس یازدهم در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

سید البرز حسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، بیان کرد: در جلسه امروز پیرامون اولویت های کمیسیون در چهارسال پیش رو بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد تا مواردی برای پیگیری و حل مشکلات در دستورکار کمیسیون قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: پیگیری طرح دوفوریتی جهش تولید و رونق مسکن، پیگیری پروژه های نیمه تمام و پرداخت بدهی پیمانکاران، پیگیری مسائل مربوط به حوزه حمل و نقل ریلی و هوایی، پیگیری مسال مربوط به حوزه حمل و نقل و ارتباط آن با حوزه انرژی، دنبال کردن مسائل مربوط به شهرداری ها و کمیسیون ماده 100 و پیگیری مسائل مربوط به ساخت و سازها از جمله مواردی بود که بحث شد و قرار شد تا در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: به طور کلی پیرامون برنامه های کمیسیون در بعد تقنینی و نظارتی بحث صورت گرفته و نمایندگان نیز نظرات خود را اعلام کردند. در نهایت مسائل و موارد مطروحه قرار شد در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.

انتهای پیام