یک‌شنبه 13 خرداد 1403

تعیین تکلیف وزیر کشور برای نگهداری سگ در آپارتمان

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
تعیین تکلیف وزیر کشور برای نگهداری سگ در آپارتمان

احمد وحیدی گفت: نگهداری سگ در آپارتمان حتماً نباید برای دیگران مشکلی ایجاد کند و اگر موجب ایجاد اشکال شود، یا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد کند؛ می‌توانیم با استناد به قوانین عمومی به موضوع رسیدگی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره خلا قوانین درباره نگهداری حیواناتی مانند سگ در آپارتمان گفت که ما یک جاهایی قوانینی را داریم و مقرراتی وجود دارد، ولی در برخی موارد در قوانین مربوط به این موضوع کمبود داریم و این باید تکمیل شود.

وزیر کشور در گفتگو با فارس، تاکید کرد: چون بعضاً ممکن است اینگونه برداشت شود که تدوین قانون در این موضوع ممکن است یک آثار قضایی داشته باشد شاید اینگونه تلقی شود که این یک لایحه قضایی می‌خواهد که این را باید با دوستان در قوه قضاییه بحث کنیم.

وحیدی یادآور شد: در برخی موارد درباره نگهداری حیواناتی مانند سگ، از مقررات عمومی می‌شود استفاده کرد، مثلاً فرض کنید در خودرو اگر بنا باشد راننده را به خودش مشغول کند حتماً مثل استفاده از موبایل می‌تواند تخلف محسوب شود و باید با آن برخورد شود.

وزیر کشور یادآور شد: نگهداری سگ در آپارتمان حتماً نباید برای دیگران مشکلی ایجاد کند و اگر موجب ایجاد اشکال شود، یا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد کند؛ می‌توانیم با استناد به قوانین عمومی به موضوع رسیدگی کنیم. ولی به‌طور خاص در بعضی موارد در قانون کمبودهایی وجود دارد که باید قانون را تکمیل کنیم.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1908413