سه‌شنبه 24 مهر 1403

تغییر کاربری باغ‌های استان سمنان مستلزم اجرای صحیح قوانین است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تغییر کاربری باغ‌های استان سمنان مستلزم اجرای صحیح قوانین است

سمنان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: کمک و همکاری در رفع مشکلات در زمینه تغییر کاربری اراضی باغی این استان منوط به اجرای قوانین و مقررات فنی و کارشناسی است.

منوچهر فخری چهارشنبه در ملاقات مردمی در ساختمان شماره 2 استانداری سمنان ابراز داشت: باید در اجرای طرح ها، ضوابط و قوانین اعمال شود که در غیر این صورت با متخلفانی که در اجرای طرح‌ها تخلف کنند، برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: رعایت و اجرای قوانین مربوط به صدور پروانه‌های ساخت واحدهای مسکونی مورد تاکید استانداری است که امیدواریم شهرداری‌ها به این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

فخری ادامه داد: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با شفاف سازی قوانین و مقررات در تعیین نرخ عوارض و صدور پروانه باید تلاش کنند تا متقاضیان با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی اظهار داشت: از شهرداری و دهیاران خواستاریم تا دستورالعمل‌های تصویب شده کمیسیون‌های عمرانی در خصوص پرونده‌ها را به صورت دقیق اجرا کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: رسیدگی حضوری به مشکلات مردم موجب می شود تا مسوولان به طور شفاف در جریان مسائل جامعه قرار گرفته و برای رفع آنها تدبیر مناسب اتخاذ کنند.

*س_برچسب‌ها_س*