پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تفاهم نامه همکاری سازمان ثبت احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تفاهم نامه همکاری سازمان ثبت احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی امضا شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان ثبت احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد. طهرانچی در این مراسم درباره اهمیت هویت و جمعیت یک کشور گفت: همانطوری که انسانی که آلزایمر بگیرد آینده ندارد جامعه‌ای که گذشته...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان ثبت احوال کشور و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت احوال و معاون وزیر کشور و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان ثبت احوال کشور برگزار شد.

طهرانچی در این مراسم درباره اهمیت هویت و جمعیت یک کشور گفت: همانطوری که انسانی که آلزایمر بگیرد آینده ندارد جامعه‌ای که گذشته خود را به یاد نیاورد آینده‌ای ندارد.

وی افزود: موضوع جمعیت و هویت یک موضوع در هم تنیده است. جامعه ایران بابت گذشته بسیار کهن و موقعیت بسیار حساس یک نقش آفرینی بسیار مهمی دارد. ایرانی توانسته است در زمان معاصر یک راهبر باشد. هر دانشگاهی که با نگاه حل مسئله و بانگاه جامعه پردازی می‌خواهدنقش آفرینی کند موضوع هویت و جمعیت برایش بسیار مهم است.

وی در ادامه افزود: در یک دهه اخیر در سازمان ثبت احوال تحولات بسیار خوبی رقم خورده است. اینکه داده را در سامانه‌های سهل الوصولی قابل استفاده کرده اند بسیار ارزشمند است.

طهرانچی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی هم یکی از تحولات خوب کشور است. بیش از 60 درصد از آموزش‌های عالی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد گذرانده شده است.