دوشنبه 16 مهر 1403

تفکر و فرهنگ بسیجی باید در دنیا گسترش یابد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تفکر و فرهنگ بسیجی باید در دنیا گسترش یابد

حجت‌السلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: بسیجیان و فرماندهان نباید به همین تعداد خود بسنده کنند و باید به دنبال کادر سازی و ترغیب بیشتر جوانان باشند چون بسیج در همه میدان ها و هرکجا که کاری برزمین مانده پیشقدم است و تفکر بسیجی باید در دنیا انتشار پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ حجت السلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام (ره) برگزار شد ضمن اشاره به 5 آذر ماه و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: امام راحل در سال 58 ضرورت تشکیل یک شجره طیبه را احساس کرده و فرمان تاسیس نهادی را داده اند که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون همواره در تمام مشکلات کشور میدان داری کرده است.

امام جمعه سمنان در ادامه افزود: بسیجیان میدان داران مخلصی هستند که همواره برای حفظ نظام و انقلاب و دستاوردهای آن از خود گذشتگی کرده اند ودامنه فعالیت های آنها تنها منحصر به ایران نیست و این شجره طیبه در حال گسترش به تمام کشور های اسلامی است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بسیجیان پای کار انقلاب و نظام هستند و نسل های جدید نیز با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کرده به طوریکه در اغتشاشات اخیر نیز بسیج مخلصانه در کنار نیروهای امنیتی قرار گرفت و در برقراری امنیت ایران اسلامی از خود گذشتگی کرد.

وی همجنین تاکید کرد: بسیجیان و فرماندهان نباید به همین تعداد خود بسنده کنند و باید به دنبال کادر سازی و ترغیب بیشتر جوانان باشند چون بسیج در همه میدان ها و هرکجا که کاری برزمین مانده پیشقدم است و تفکر بسیجی باید در دنیا انتشار پیدا کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد حوادث اخیر در کشور افزود: همانطور که حضرت آقا فرمودند این بساط اغتشاش جمع خواهد شد، اما فرصتی برای خودسازی بیشتر نظام و همچنین شناسایی خائنین و منافقینی که بود در میان مردم رخنه کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی تصریح کرد: در دوران برگزاری مسابقات جام جهانی قرار داریم و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبالمان حامی و پشتیبان آنها هستیم و البته حضور آنها در جام جهانی با وجود کارشکنی های بسیار از سوی معاندین خود یک پیروزی بزرگ است.

وی با اشاره به حرکت برخی افراد که تحت تاثیر رسانه های معاند دشمن قرار گرفته و اقدام به حرکت زشت هتک و حرمت روحانین می کنند، بیان داشت: روحانیون برای دفاع از انقلاب حاضر هستند جان خود را هم بدهند و این قبیل حرکات کوچکترین خدشه ای به جایگاه آنها وارد نمی آورد و پیوند بین مردم و روحانیت گسستنی نیست.

انتهای پیام /