دوشنبه 11 تیر 1403

تقلید جالب وینی از نیمار: الگوی منی! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تقلید جالب وینی از نیمار: الگوی منی! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره تیم ملی برزیل، پس از گلزنی برابر پاراگوئه از شادی گل نیمار تقلید کرد که با استقبال او هم مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای 2024 مقابل تیم ملی پاراگوئه قرار گرفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید تا نشان دهد که تساوی ناامیدکننده برابر کاستاریکا اتفاقی بوده است.

وینیسیوس جونیور عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و توانست موقعیت‌های گل بسیاری را برای هم تیمی‌هایش خلق کند و البته دو گل از چهار گلی که برزیل وارد دروازه حریف کرد را هم به ثمر برساند تا ثابت کند که بار دیگر به دوران اوجش برگشته و مصمم است که در کسب عنوان قهرمانی به برزیل کمک کند.

این ستاره برزیلی پس از گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند از خوشحالی معروف نیمار تقلید کرد تا به این ترتیب به این بازیکن که به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی در این مسابقات حاضر نیست ادای احترام کرده باشد و این اتفاق با استقبال نیما هم روبرو شد.

او با انتشار تصویری از این خوشحالی در صفحه اینستاگرامش نوشت:«تبریک به خاطر امروز، وینیسیوس جونیور.» وینیسیوس هم با بازنشر این تصویر اضافه کرد:«تو الگوی من هستی!»

تقلید جالب وینی از نیمار: الگوی منی! (عکس) 2