پنج‌شنبه 14 تیر 1403

تلاش برای محروم نشدن بلینگام: بار اولش نبود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تلاش برای محروم نشدن بلینگام: بار اولش نبود!

تلاش‌ها برای متقاعد کردن کمیته انضباطی یوفا در محروم نکردن جود بلینگام همچنان ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 روبروی تیم ملی اسلواکی به میدان رفت و در یک بازی جذاب و تماشایی توانست این تیم را پس از 120 دقیقه تلاش با نتیجه 1-2 شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که آنها در آستانه شکست برابر این تیم و حذف از رقابت‌های یورو 2024 بودند اما این بلینگام بود که در فاصله چند ثانیه تا پایان بازی توانست گل مساوی را به ثمر برساند و این دیدار را به وقت اضافه بکشاند اما حالا خوشحالی پس از گل او به معضلی جدی برای انگلیس تبدیل شده است.

او پس از این گل خوشحالی ناشایستی انجام داد که بسیاری آن را توهین به نیمکت اسلواکی دانستند اما خودش تاکید داشت که این خوشحالی مربوط به دوستانش بوده است که برای تماشای بازی او در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و ربطی به تیم حریف نداشته است.

کمیته انضباطی یوفا در حال بررسی شرایط و اتفاقات رخ داده است و این احتمال وجود دارد که او را حداقل برای یک بازی از همراهی انگلیس محروم کند اما انتشار تصاویری از او که پیش از این هم در پیراهن رئال مادرید و رو به سکوها این شادی را انجام داده باعث شده است که بسیاری معتقد باشند که ادعای بلینگام درست است و او نباید محروم شود. همه منتظر اعلام رای نهایی درباره این پرونده هستند.

تلاش برای محروم نشدن بلینگام: بار اولش نبود! 2