دوشنبه 30 مهر 1403

تلاش چند ماهه: دو غول اروپا به دنبال ژاوی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تلاش چند ماهه: دو غول اروپا به دنبال ژاوی

دو باشگاه میلان و منچستریونایتد از ماه ژانویه تماس با ژاوی، سرمربی وقت بارسلونا، را آغاز کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی شب گذشته برای آخرین بار در جریان دیدار بارسلونا برابر سویا در چارچوب رقابت‌های هفته پایانی لالیگا که با پیروزی این تیم همراه شد روی نیمکت این تیم نشست و از امروز دیگر هدایت تیم محبوبش را برعهده ندارد و فصل آینده جایی در این باشگاه نخواهد داشت.

این تصمیمی بود که خود این مربی چند ماه قبل گرفت اما مدیران این باشگاه اصرار زیادی به تغییر نظر او و متقاعد کردنش برای ادامه این همکاری داشتند و در نهایت موفق شدند او را برای ادامه حضور در این تیم راضی کنند اما به فاصله کمتر از یک ماه بعد دست به اخراج او زدند تا اتفاقی عجیب رقم خورده باشد.

حالا کادناسر خبر داده است که ژاوی از زمان اعلام تصمیمش برای ترک بارسا در ماه ژانویه بارها تماس‌هایی از سوی دو باشگاه منچستریونایتد و میلان داشته است که مشتاق همکاری با او هستند و دوست دارند که این مربی هدایت تیم آنها را برعهده بگیرد اما در نهایت جوابی از او دریافت نکردند.

کادناسر تاکید دارد که تصمیم گرفته شده از سوی مدیران بارسا برای ژاوی بسیار گران تمام شده است و این احتمال وجود دارد که او حداقل یک سال را دور از هیاهوی مربیگری به استراحت و سپری کردن وقتش کنار خانواده بگذراند.

تلاش چند ماهه: دو غول اروپا به دنبال ژاوی 2