پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

تمام مدعیان سطح سوم فوتبال ایران؛/ گزارش: رقابتی تنگاتنگ برای لیگ یکی شدن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمام مدعیان سطح سوم فوتبال ایران؛/ گزارش: رقابتی تنگاتنگ برای لیگ یکی شدن

رقابت‌های هفته بیستم لیگ دسته دوم به پایان رسید و تنها شش هفته از این فصل باقی مانده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته دوم به هفته بیستم رسید و تیم‌ها در دو گروه با یگدیگر رقابت دارند تا در پایان هفته بیست و ششم تیم‌های اول هر گروه مستقیم به لیگ یک صعود کنند و تیم‌های دوم هر دو گروه نیز به صورت رفت و برگشت با یکدیگر دیدار کنند تا تکلیف سومین تیم صعود کننده مشخص شود.

گروه اول تقریبا قابل پیش‌بینی

بهمن تهران در این فصل که اولین سال است تیمداری را تجربه می‌کند با هدایت محسن ایران نژاد یک شگفتی خلق کرد. در گروه اول، رقابت اصلی بین تیم‌های بهمن تهران و نیروی زمینی تهران است و می‌توان گفت از بین این دو تیم یک تیم مستقیم به لیگ یک راه پیدا خواهد کرد و دیگری به پلی‌آف می‌رود. در رده سوم و چهارم جدول سپیدرود و شهرداری ماهشهر حاضر هستند که کار آنها برای رسیدن به منطقه صعود سخت است.

کویرمقوا صدرنشین گروه مرگ

اما حساسیت اصلی در گروه دوم حاکم است، این گروه را می‌توان گروه مرگ لقب داد. جایی که پنج تیم شانس صعود دارند و رقابت تنگاتنگی برای لیگ یکی شدن را تجربه می‌کنند. در صدر جدول کویرمقوا جا خوش کرده است و کویری‌ها در نیم فصل دوم شاهکار کرده‌اند و در 7 بازی توانستند 6 برد کسب کنند تا نتایج ضعیفی که در نیم فصل اول به دست آورده بودند را جبران کنند و به فراموشی بسپارند تا شانس اصلی صعود لقب بگیرند.

دوئل دو شهر همجوار برای صعود؛ میثاقیان - اشجاری

دو مدعی اصلی که پشت سر کویرمقوا حضور دارند از مازندران هستند. شهرداری نوشهر که هدایت آن را اکبر میثاقیان برعهده دارد با بردهای اقتصادی در یک قدمی پایتخت‌نشینان جا خوش کرده است‌. دیگر تیم مازندرانی مدعی، نیکاپارس چالوس می‌باشد که با محسن بنگر استارت زد و حالا دو هفته است که حسن اشجاری به چالوس بازگشته است. اشجاری در دو بازی روی نیمکت چالوسی‌ها نشست و در هر دو دیدار برد را تجربه کرد. نیکاپارس با چهار امتیاز اختلاف از صدر و سه امتیاز فاصله با شهرداری نوشهر همچنان مسیر لیگ یک را دنبال می‌کند. از آنجایی که چالوسی‌ها توانسته‌اند نوشهری‌ها را در دربی مازندران شکست دهند در صورت هم امتیاز شدن این نیکاپارس است که در جدول بالاتر از شهرداری نوشهر قرار خواهد گرفت.

صدرنشینِ فراموش شده همچنان امیدوار!

شناورسازی پی‌پشت قشم در اواسط نیم فصل دوم بود که صدر را از آن خود کرده بود و هفته‌ها در بالاترین نقطه ممکن جدول نشسته بود. اما در هفته‌های اخیر سیر نزولی را تجربه کرد تا صدر را به کویرمقوا تحویل بدهد. حالا اختلاف پنج امتیازی بادصدر، کمی کار را سخت کرده ولی آنها همچنان امیدوار به بازگشت و رسیدن مجدد به منطقه صعود هستند‌.

تمام مدعیان سطح سوم فوتبال ایران؛/ گزارش: رقابتی تنگاتنگ برای لیگ یکی شدن 2
تمام مدعیان سطح سوم فوتبال ایران؛/ گزارش: رقابتی تنگاتنگ برای لیگ یکی شدن 3
تمام مدعیان سطح سوم فوتبال ایران؛/ گزارش: رقابتی تنگاتنگ برای لیگ یکی شدن 4