جمعه 13 مهر 1403

تمجید رودیگر از یامال: آینده روشنی دارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمجید رودیگر از یامال: آینده روشنی دارد!

آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در مصاحبه‌ای درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو رودیگر از زمان پیوستن به رئال مادرید یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده و همواره آمادگی‌اش را در خط دفاع مادریدی‌ها حفظ کرده است. روز پنجشنبه مصاحبه جالبی از او در یوتیوب منتشر شد که در آن درباره مسائل مختلفی صحبت می‌کند و توجه هواداران را جلب کرده است.

او درباره پیوستنش به رئال مادرید گفت:«9 می 2022 بود که با رئال مادرید قرارداد امضا کردم. آنها به لندن آمدند. باورنکردنی بود. بچه‌هایم را در آغوش گرفتم، باورم نمی‌شد. یک پیراهن به من هدیه دادند، هنوز آن را دارم. تمام روز در دستانم نگهش داشتم.»

بهترین بازیکنی که با او بازی کرده‌ای؟ کریم بنزما! می‌توانم مودریچ، کروس، هازارد در چلسی را هم بگویم اما بنزما را انتخاب می‌کنم.

عملکرد خوب لامین یامال؟ باید بگوییم که او چقدر خوب است. یامال آینده بزرگی در پیش دارد. انشاالله که سالم بماند و دچار مصدومیتی نشود. بازیکنی که در 17 سالگی چنین عملکردی داشته، قطعاً آینده درخشانی دارد.

اگر قرار باشد رئال یک مدافع بخرد؟ سالیبا! او واقعا مدافع خوبی است. من از بازی در کنار میلیتائو بسیار راضی هستم. او از یک مصدومیت بزرگ برگشت و حالا عالی بازی می‌کند. اما بازی‌های زیادی وجود دارد، به خاطر همین باید ترکیب چرخشی داشته باشیم. بنابراین اگر سالیبا را هم داشته باشیم، عالی خواهد بود.

تمجید رودیگر از یامال: آینده روشنی دارد! 2