شنبه 28 مهر 1403

تمجید مورینیو از گولر: آینده فوق العاده‌ای داری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمجید مورینیو از گولر: آینده فوق العاده‌ای داری

ژوزه مورینیو، سرمربی فنرباغچه، می‌گوید آردا گولر چون زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی می‌کند، آینده فوق العاده‌ای در پیش دارد.

به گزارش"ورزش سه"، ژوزه مورینیو محبوب طرفداران رئال مادرید بوده و هنوز هم با گذشت سال‌ها جدایی از این باشگاه، هنوز درباره موضوعات مختلف پیرامون آن‌ها اظهار نظر می‌کند.

این مربی از ابتدا مربیگری را پورتو آغاز کرد و سپس در بنفیکا، چلسی، اینترمیلان، رئال مادرید، منچستریونایتد، تاتنهام و حتی رم ادامه داد و بدین ترتیب یکی از چشمگیرترین رزومه‌های مربیگری را به نام خود کرد.

با این حال، از میان تمام دوره‌های او، دوران حضور او روی نیمکت رئال و رقابت با بارسلونا همیشه ماندگار است. مورینیو که اکنون روی نیمکت فنرباغچه حضور دارد درباره یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال ترکیه صحبت کرد.

مورینیو درمورد آردا گولر گفت: "شخصیت برای بازی در رئال مادرید بسیار مهم است و آردا گولر این شخصیت بزرگ را با کیفیت بالا نشان می‌دهد."

او همچنین درمورد کارلو آنچلوتی گفت: "آنچلوتی مربی بزرگی است که می‌توان از او یاد گرفت. آردا به سمت آینده‌ای فوق العاده قدم گذاشته است."

سرمربی سابق سپس در مورد سیاست نقل و انتقالات رئال مادرید در سال‌های اخیر و چگونگی تمرکز آن روی استعدادهای جوان صحبت کرد.

مورینیو گفت: "بزرگترین باشگاه جهان فقط می‌تواند بهترین بازیکنان جهان را داشته باشد. رئال مادرید در به دست آوردن بهترین بازیکنان جوان جهان کار شگفت انگیزی انجام می‌دهد. آن‌ها وینیسیوس و رودریگو را وقتی هنوز نوجوان بودند جذب کردند، جود بلینگام و آردا گولر را در سنین جوانی، اکنون اندریک را به دست آوردند."

تمجید مورینیو از گولر: آینده فوق العاده‌ای داری 2