شنبه 7 مهر 1403

تمجید ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری از میزبانی ایران / خطیب: ایرانی‌ها نسبت به سایر کشورها قابلیت بیشتری دارند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تمجید ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری از میزبانی ایران / خطیب: ایرانی‌ها نسبت به سایر کشورها قابلیت بیشتری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس، خالد خطیب در حاشیه مسابقات جهانی FEI CHALLENGE اظهار داشت: اولین بار است که به ایران سفر کرده‌ام. از زمان حضورم تمام شرایط فنی مسابقات را بررسی کردم به جرات می‌توانم بگویم که شرایط خیلی عالی است و تمام موارد منطبق بر استانداردهای جهانی برای این مسابقات اعمال شده است.

وی با تاکید بر اینکه سوارکاران ایرانی نسبت به سوارکاران سایر کشورها قابلیت بیشتری و تا به اینجای مسابقات خوب عمل کرده‌اند، گفت: در سایر کشورها حدود 16 سوارکار هستند که با ارتفاع موانع130 سانتیمتر مسابقه می‌دهندف اما در ایران حدود 39 سوارکار در این مانع شرکت کردند که در نوع خود بی‌نظیر است.

ناظر فدراسیون جهانی با تاکید بر اینکه اسب‌های خوبی در ایران وجود دارد، افزود: می‌توانم به جرات بگویم که خط خونی خوبی اسب‌های ایرانی دارند و واقعاً سوارکاران ایرانی حرفی برای گفتن در سطح جهان و اوراسیا دارند و مطمئناً در فینال این دوره از مسابقات شاهد حضور تعداد زیادی از سوارکارانم ایرانی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ایران تا اینجای مسابقات میزبان خوبی بوده و شرایط میزبانی همه موارد ساماندهی شده بود و مسیر کاملاً مطابق قوانین فدراسیون جهانی طراحی شده ضمن اینکه پیش از برگزاری مسابقات چک دامپزشکی به خوبی انجام شد، می‌توانم بگویم که تمام موارد فنی مورد تایید است. سوارکاران ایرانی در سطح جهان و اوراسیا حرف های زیادی برای گفتن دارند و مطمئنا در فینال این دوره از مسابقات شاهد حضور تعداد زیادی از سوارکاران ایرانی خواهیم بود.

خطیب در خصوص اسب‌های ایرانی گفت: به جرات می توانم بگویم اسب های ایرانی خط خونی خوبی دارند و بسیار خوشحالم که شاهد توجه فدراسیون سوارکاری به اسبهای اصیل ایرانی هستم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید خالد خطیب تمجید ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری ازمیزبانی ایران ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری سوارکاری ایران فدراسیون سوارکاری این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است