پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سوارکاری

سوارکاری

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از نام نویسی مالکان 204 اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» برای رقابت در هفته سوم مسابقات کورس بهاره این شهرستان خبر داد و گفت: هفته سوم این رویداد ورزشی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه جاری برگزار خواهد شد و چابکسواران برای رسیدن به جایزه 33 میلیارد ریالی با هم مسابقه می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون سوارکاری با اشاره به نژادهای معروف اسب ایرانی گفت: باید برخی نژادها را با هم ترکیب کرد تا بهترین بهره‌وری را از آن نژاد تولید شده در یک رشته داشته باشیم.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - روز سوم و پایانی هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر شنبه با تاخت 65 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل 2 دور هزار متری و پنج دور هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

سعدی مفاهیم و مضامین را شیرین بر زبان می آورد و کلام و نصیحتی که شاید دیگرانی و بسیارانی از دیروز تا همین یک دقیقه قبل گفته اند را چنان با کرشمه ی کلمات و سوارکاری جملات پیش چشمت می نهد که دوست داری تماشا کنی و بچشی.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - دومین روز از هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر جمعه با تاخت 69 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل چهار دور هزار متری، 2 دور هزار و 200 متری و یک دور هزار و 600 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - نخستین روز از هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر پنجشنبه با رقابت 76 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت کورس شامل یک دور هزار متری و 6 دور هزار و 200 متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از تعیین مبلغ 30 میلیارد و 355 میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیاو چابکسواران اسب‌های برتر هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره این شهرستان خبر داد و گفت: مسابقات این هفته همانند هفته قبل طی سه روز (امروز پنجشنبه، فردا جمعه و شنبه اول اردیبهشت برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه مس رفسنجان با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان فعالیت خود را در رشته سوارکاری آغاز می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

لیگ ملی چوگان با برگزاری جام بنفشه در بخش بانوان از 20 و 21 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه شرور که با چاقو و قمه به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر حمله کرده بودند دستگیر شدند. سه شرور که با چاقو و قمه به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر حمله کرده بودند دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام‌شهر از دستگیری عاملان رعب و وحشت در اسلامشهر خبر داد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون سوارکاری در خصوص حل مشکل قرنطینه در کشور گفت: یک فضایی در تهران در نظر گرفتیم تا تایید شود و در طول زمان نیز می‌توان آن را به سطح شهر تهران گسترش داد و کم‌کم می‌توان تعداد این مناطق را در کشور زیاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر امروز شنبه 25 فروردین با برگزاری روز سوم این هفته که در آن 73 راس اسب از سه نژاد «ترکمن، دوخون و تروبرد» در هفت دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان مرزی با یکدیگر به رقابت پرداختند، پایان یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

هفته اول کورس بهاره سوارکاری گنبدکاووس برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار آزمون تصویر جالبی از دخترش روی اسب منتشر کرد. سردار آزمون تصویر جالبی از دخترش روی اسب منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران و باشگاه رم، تصویر جالبی از دخترش، نوا روی یک اسب منتشر کرد. نوا آزمون، دختر مهاجم تیم ملی مهرماه 1402 به دنیا آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار آزمون تصویر جالبی از دخترش روی اسب منتشر کرد.