پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تمدید مهلت ثبت نام دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تمدید مهلت ثبت نام دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شده است.

وی افزود: باتوجه به استقبال دانشجویان و درخواست مراکز آموزش علمی کاربردی مبنی بر تمدید زمان ثبت آثار در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت و باتوجه به شروع سال تحصیلی 1402-1401، مهلت ثبت آثار تا بیستم مهرماه سال جاری تمدید شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره فرصت دارند در مهلت مقرر با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی جشنواره به نشانی https:// harekat.uast.ac.ir دستورالعمل را مطالعه و با مراجعه به مسئول فرهنگی مرکز آموزشی، نسبت به ثبت آثار و فعالیت‌های خود اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: باتوجه به نزدیک بودن زمان برگزاری جشنواره بین‌المللی حرکت و ثبت آثار برگزیده دانشگاه در سامانه جشنواره بین المللی حرکت، زمان در نظر گرفته شده مجددا تمدید نخواهد شد. لذا مقتضی است مراکز آموزش علمی کاربردی نسبت به اطلاع رسانی موثر و ثبت آثار فاخر انجمن‌های علمی دانشجویی اقدام کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانشگاه جامع علمی کاربردی

انجمن‌های علمی دانشجویی جشنواره حرکت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
تمدید مهلت ثبت نام دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی 2