یک‌شنبه 27 خرداد 1403

تمدید کن، قطعا تبرئه می‌شویم / پیامی که سرنوشت گواردیولا را عوض می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمدید کن، قطعا تبرئه می‌شویم / پیامی که سرنوشت گواردیولا را عوض می‌کند

مدیران سیتی به پپ گواردیولا اطمینان داده‌اند که باشگاه از تمام اتهامات مالی تبرئه خواهد شد و او با خیال راحت می‌تواند تمدید کند.

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا این روزها نه تنها به خاطر تاریخ‌سازی در انگلیس با ششمین قهرمانی خود در لیگ برتر و چهارمین قهرمانی متوالی با منچسترسیتی در کانون توجهات قرار دارد که نشست خبری بعد از بازی با وستهم او نیز به شدت خبرساز شد. زمانی که گفت به جدایی نزدیک‌تر از ماندن است.

یکی از جنبه‌های کلیدی در مورد آینده پپ می‌تواند 115 اتهام علیه منچسترسیتی به اتهام نقض قوانین مالی لیگ برتر باشد. هر زمان که حکم نهایی اعلام شود، سرمربی اسپانیایی نیز وضعیتش مشخص می‌شود.

سال گذشته او در دفاع از سیتی گفت: «من کاملاً متقاعد شده‌ام که بی‌گناهیم. من از این صندلی تکان نمی‌خورم و می‌خواهم بمانم. مطمئنم حتی بیشتر از همیشه. مدیران به من دروغ نگفته‌اند و ما هیچ اشتباهی نکردیم. چرا به آنها اعتماد نکنم؟»

در پایان سال 2023 نیز زمانی که دوباره در مورد این موضوع از پپ پرسیدند. او با قاطعیت توضیح داد: «اگر به لیگ دسته سوم برویم، احتمال ماندن من بیشتر از زمانی است که قهرمان لیگ قهرمانان شده‌ایم.»

انتظار می‌رود که این پرونده در پایان سال جاری حل شود. تایمز موضع سران منچسترسیتی در این مورد و پیامی که به گواردیولا داده‌اند را فاش کرده است. 

به گزارش این رسانه معتبر انگلیسی، خلدون المبارک، فران سوریانو و تیکی بگیریستین (مدیران سیتی) به پپ اطمینان داده‌اند که باشگاه از همه اتهامات مبرا خواهد شد، بنابراین هیچ نوع تحریمی وجود نخواهد داشت. پیامی پر از آرامش که می‌تواند در تصمیم نهایی مربی کاتالان برای تمدید قرارداد تعیین کننده باشد.

تمدید کن، قطعا تبرئه می‌شویم / پیامی که سرنوشت گواردیولا را عوض می‌کند 2
تمدید کن، قطعا تبرئه می‌شویم / پیامی که سرنوشت گواردیولا را عوض می‌کند 3