جمعه 10 فروردین 1403

تمرینات تیم ملی تکواندو با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود / اردونشینی پاراتکواندوکاران از 12 بهمن

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تمرینات تیم ملی تکواندو با یک هفته تاخیر آغاز می‌شود / اردونشینی پاراتکواندوکاران از 12 بهمن

رییس سازمان تیم‌های ملی گفت: اردوی آماده سازی ملی‌پوشان با یک هفته تاخیر و بعد از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو که قرار است روز 16 بهمن ماه برگزار شود، آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو آرش فرهادیان رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پیش از این اعلام شده بود تمرینات آماده سازی تیم‌ملی تکواندو برای حضور در بازی‌های آسیایی از روز شنبه - 9 بهمن آغاز می‌شود اما با توجه به اینکه روز 16 بهمن‌ماه رقابت‌های هفته اول تا سوم از مرحله نهایی لیگ برتر برگزار خواهد شد، با درخواست برخی از مسئولین و مربیان تیم‌های لیگ برتری جلسه‌ای با حضور کادرفنی انجام و در خصوص زمان شروع اردو دوباره تصمیم گیری شد.

وی افزود: طبق جلسه‌ای که با حضور فریبرز عسکری سرمربی و اصغر رحیمی مدیرفنی تیم‌ملی داشتیم و با هماهنگی و موافقت کیانی‌زاده سرپرست فدراسیون، اردوی آماده سازی ملی‌پوشان با یک هفته تاخیر و بعد از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو که قرار است روز 16 بهمن ماه برگزار شود، آغاز خواهد شد.

رییس سازمان تیم‌های ملی در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمرینات تیم ملی پاراتکواندو در دو گروه مردان و زنان نیز ار روز سه‌شنبه - 12 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /