شنبه 6 مرداد 1403

تکواندو

تکواندو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی شمشیربازی ایران به عنوان اولین تیم راهی پاریس خواهد شد و کشتی گیران هم آخرین تیمی هستند که از پاریس به تهران بازمی گردند.

خبرگزاری تسنیم

برنامه رقابت ورزشکاران کشورمان در بازی‌های المپیک 2024 پاریس مشخص شد.

وب‌گاه الف

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد ورزشکاران المپیکی استان تهران در صورت کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس، جوایز ارزی دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

تکواندو در حالی برای نخستین بار با ترکیبی کامل هفتمین حضور خود در بازی‌های المپیک را تجربه می‌کند که امیدوار است با میدان دادن به جوانان آینده‌دار بعد از دو دوره مجددا موفق به کسب مدال شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناهید کیانی یکی از نمایندگان کاروان ایران در المپیک 2024 خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی در حاشیه نشست صمیمانه وزیر ورزش با نمایندگان ایران در المپیک، اظهار داشت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم، این گونه جلسه‌ها می‌تواند خیلی روی انگیزه ما تاثیرگذار باشد؛ مخصوصا اینکه با خانواده‌هایمان هستیم. خانواده مهمترین سرمایه‌های ما در زندگی هستند و خوشحالیم که قدر آنها را هم می‌دانند. ملی‌پوش تکواندو کار کشورمان اظهار داشت: من هر روز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم نشست صمیمانه با ورزشکاران اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: خدمت همه مادران قهرمانان عزیز خیر مقدم عرض می‌کنم؛ خوشحالم که چنین فضای صمیمی ایجاد شده و برای اولین بار، مادران ورزشکاران در کنار فرزندانشان نشسته‌اند و از دیدن آن‌ها احساس غرور می‌کنند. این نشست به برکت حضور این عزیزان تشکیل شده است. امیدوارم کاروان ما با دعا‌های...

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش تکواندو کشورمان اظهار داشت: الان در فاز قدرت هستیم و هر چقدر می‌گذرد به فاز سرعت می‌رسیم و به آمادگی 100درصد خود نزدیک‌تر می‌شویم.

خبرگزاری مهر

مسئولان فدراسیون تکواندو با انتشار پیامی از وزیر ورزش و جوانان جهت برگزاری مراسمی با حضور ورزشکاران المپیکی و مادران آنها تقدیر کردند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد که شرایط کاروان ایران در المپیک 2024 پاریس بهتر از دوره‌های قبلی باشد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: مدال گرفتن ارزش دارد، اما مهم این است که توانمندی‌های خود را پیاده کنند و این باعث خوشحالی مردم می‌شود.

خبرگزاری مهر

ملی پوش تکواندو کشورمان اظهار داشت: الان در مرحله قدرت هستیم و هر چقدر می‌گذرد به مرحله سرعت می‌رسیم و به آمادگی 100 درصد خود نزدیک‌تر می‌شویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: برای موفقیت در المپیک باید کاملا آماده باشیم اما قرعه نیز مهم است اما من می‌روم که همه را ببرم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان