شنبه 14 مهر 1403

تمسخر بلینگام توسط هوادار سوئیس: فقط گریه می‌کنی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تمسخر بلینگام توسط هوادار سوئیس: فقط گریه می‌کنی!

دوربین‌های تلویزیونی لحظه‌ای را ثبت کردند که یک هوادار سوئیسی در جریان بازی تیم‌شان مقابل انگلیس، در حال تمسخر جود بلینگام است.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم انگلیس و سوئیس از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024، جود بلینگام در نیمه اول با فابین شار وارد یک جدال تن به تن شد و سعی کرد از مدافع سوئیس عبور کند.

شار دست خود را جلوی بلینگام قرار داد و پس از آن هافبک انگلیس شانه شار را گرفت و به زمین افتاد. پس از آن ستاره رئال به داور اعتراض کرد و خواستار اعلام خطا شد. در نهایت بلینگام یک ضربه آزاد گرفت و شار به خاطر این برخورد کارت زرد دریافت کرد، اما یکی از هواداران سوئیس احساس می‌کرد که داور تصمیم اشتباهی گرفته و بلینگام در این صحنه زیاده‌روی کرده است.

در حالی که دوربین‌ها جمعیت حاضر در ورزشگاه را نشان می‌دادند، یک هوادار دیده شد که به شکل تمسخرآمیزی نشان می‌داد که بلینگام در حال گریه کردن است و از هر برخورد کوچکی یک داستان بزرگ درست می‌کند.

بلینگام در هفته گذشته پس از زدن یک گل قیچی برگردان در آخرین لحظات بازی جنجال دیگری درست کرد و با شادی گل عجیبش، باعث شد که یوفا او را به مبلغ 30 هزار یورو جریمه کند.

تمسخر بلینگام توسط هوادار سوئیس: فقط گریه می‌کنی! 2
تمسخر بلینگام توسط هوادار سوئیس: فقط گریه می‌کنی! 3