سه‌شنبه 1 خرداد 1403

تمسک به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت است / اجرای 16 عنوان برنامه در سومین سالگرد سردار دلها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تمسک به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت است / اجرای 16 عنوان برنامه در سومین سالگرد سردار دلها

حسین فروغی با اشاره به اینکه تمسک به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت می باشد، گفت: مکتب شهید سلیمانی الگویی برای مدیران و مسئولین اجرایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان در گفت وگو با عصرهامون با بیان اینکه حاج قاسم در ولایتمداری الگو و تابع رهبر معظم انقلاب بود، بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی الگویی برای مدیران و مسئولین اجرایی است.

وی با اشاره به اینکه تمسک به مکتب شهید سلیمانی چراغ راه سعادت و رمز موفقیت می باشد، افزود: حاج قاسم سلیمانی به عنوان دانش آموخته مکتب فاطمی و علوی استکبار جهانی را در منطقه خوار و ذلیل کرد. این مقام مسئول با اشاره به فرا رسیدن سومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به اجرای برنامه هایی در حوزه عشایری اشاره کرد و گفت: با هدف نهادینه سازی و تبیین مکتب و اندیشه‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه عشایری و همچنین تعمیر و تقویت گفتمان مقاومت برای آحاد جامعه با تقویت پیوندهای عاطفی با نظام اسلامی اجرای برنامه ها بر اساس تقویت و ارتقای وحدت میان اقوام و مذاهب با تاکید بر ولایت پذیری و ولایت باوری شهید حاج قاسم سلیمانی برای آحاد بسیجیان عشایر در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت اجرا می شود. فروغی اظهار کرد: برگزاری همایش و نشست های روشنگری با موضوع جهاد تبیین ویژه سران معتمدین بزرگان اقوام در مناطق عشایری، برگزاری یادواره شهدای بسیج عشایر، سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران عشایر، نواختن زنگ مقاومت ایثار و شهادت در روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه وصیت خوانی سردار دلها در شهرستان هیرمند و نیکشهر و توزیع جهیزیه به خانواده های محروم و عشایر در حوزه شهید رجایی گلشن از جمله اقدامات به مناسبت سومین سالگر حاج قاسم است. به گفته وی؛ مسابقه نقاشی در بین دانش آموزان عشایری، توزیع بسته معیشتی و کمک مومنانه در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با روحیه خدمت و مکتب حاج قاسم، ویزیت رایگان در مناطق عشایری با کمک مراکز بهداشت، برگزاری سیر نمایشگاه سردار دلها در میرجاوه و سراوان و هیرمند، برگزاری ایستگاه صلواتی در سطح حوزه های بسیج عشایری، حضور سران طوایف و معتمدین و ریش‌سفیدان و آحاد بسیجیان عشایر در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی، برگزاری هشتک جانفدا، فضاسازی محیطی و تبلیغاتی در منطق بسیج عشایری و دیدار چهره به چهره با محترم ریش سفیدان و اقوام و طوایف با شناخت روحی و مکتب حاج قاسم سلیمانی از دیگر اقدامات مهم می باشد. مدیر سازمان بسیج عشایری استان ادامه داد: همچنین به مناسبت سومین سالگردشهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تعداد100کیسه آرد با همکاری معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور و سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان دربین عشایر نیازمند و محروم شهرستان زاهدان توزیع شد. انتهای پیام /