یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تنش آبی - قرمز در منچستر: فرزندان اسطوره برگشتند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تنش آبی - قرمز در منچستر: فرزندان اسطوره برگشتند!

منچستریونایتد برادران دوقلوی فلچر که فرزندان اسطوره این باشگاه، دَرِن فلچر، هستند را از رقیب همشهری‌اش منچسترسیتی به خدمت گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، با امضای یک قرارداد در شهر منچستر تنش بین نیمه آبی و قرمز این شهر بالا گرفته است.

منچستریونایتد امروز رسما با دو فرزند دوقلوی اسطوره این باشگاه، درن فلچر، قرارداد رسمی امضا کرد. جک و تایلر فلچر که دوقلوهای شانزده ساله هستند در آکادمی منچسترسیتی عضویت داشتنند و از این لحظه بازیکنان منچستریونایتد هستند.

برادران فلچر در آکادمی منچسترسیتی از محبوبیت زیادی برخوردار بودند و مدیران منچسترسیتی آنها را از جمله بااستعدادترین جوانان این رده سنی در انگلیس می‌دانستند. شکی نیست پیوستن جک و تایلر به باشگاه پدرشان منچسترسیتی را خشمگین کرده است.

فلچر پدر با پیراهن منچستریونایتد بیش از 300 بازی انجام داده و 10 جام به دست آورده است. او در حال حاضر در باشگاه منچستریونایتد به عنوان یکی از مدیران فوتبالی فعالیت می‌کند.

اینکه چرا فرزندان یکی از اسطوره‌های یونایتد باید عضو آکادمی سیتی باشند در نوع خود عجیب به نظر می‌رسد ولی درن فلچر اولین اسطوره شیاطین سرخ نیست که فرزدانش را به آکادمی سیتی می‌فرستد. پیش از این وین رونی، فیل نویل و رابین فن‌پرسی هم فرزندان‌شان را راهی آکادمی نیمه آبی منچستر کرده بودند چرا که معتقد بودند سیتی آکادمی به مراتب بهتری از یونایتد دارد.

ستیتیزن‌ها در چهار فصل گذشته چهار قهرمانی در رده‌های سنی زیر 18 سال و زیر 16 سال به دست آورده‌اند و این نشان می‌دهد آکادمی یونایتد از حریف همشهری‌اش عقب افتاده است.

تنش آبی - قرمز در منچستر: فرزندان اسطوره برگشتند! 2
تنش آبی - قرمز در منچستر: فرزندان اسطوره برگشتند! 3