شنبه 14 مهر 1403

تنها استخر پلدختر در انتظار تحقق وعده‌ها / مطالبه‌ای مهم که همت مسئولان را می‌طلبد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تنها استخر پلدختر در انتظار تحقق وعده‌ها / مطالبه‌ای مهم که همت مسئولان را می‌طلبد

استخر شنای پلدختر معمای بدون پاسخ ورزشی لرستان که در میان وعده‌های متولیان امر غرق شده است و همت جدی مسئولان را می‌طلبد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، با گرم شدن هوا و نیاز مبرم پلدختر به فعال شدن استخر شنا، ولی متاسفانه وعده ها یکی پس از دیگری محقق نمی شود و تنها استخر شنای امید پلدختر پس از سیلاب 98هنوز راه اندازی نشده است.

علاقه مندان به این رشته ورزشی در شهرستان پلدختر همچنان چشم انتظار رسیدگی مسئولان ذی ربط هستند که ضمن برطرف کردن موانع کار، این پروژه را به صورت کامل تکمیل کنند.

میرزایی، یکی از شهروندان پلدختری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک با بیان اینکه مسئولان بایستی به وعده های خود جامه عمل بپوشانند، اظهار داشت: با توجه به گرمسیری بودن منطقه راه اندازی مجدد استخر شنای پلدختر یک امر مهم و ضروری است.

راه اندازی استخر پلدختر در انتظار تحقق وعده‌ها

علی سلطانپور، یکی دیگر از شهروندان پلدختری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: پس از سیلاب وعده های زیادی از طرف مسئولان برای راه اندازی مجدد استخر شنا داده شد ولی عملیاتی نشد.

وی افزود: جوانان پلدختر چه گناهی دارند برای شنا بایستی به استخر شنای شهرهای همجوار بروند.

به گزارش سفیرافلاک، متاسفانه رودخانه کشکان و آب های آزاد محلی اطراف پلدختر به مکانی برای شنا و غرق شدن جوانان پلدختری تبدیل شده تا درب تنها استخر شنای شهرستان در بلاتکلیفی نامعلوم همچنان بسته بماند، در این راستا می طلبد مسئولان در این راستا تمهیدات لازم را داشته باشند.

انتهای پیام /

تنها استخر پلدختر در انتظار تحقق وعده‌ها / مطالبه‌ای مهم که همت مسئولان را می‌طلبد 2
تنها استخر پلدختر در انتظار تحقق وعده‌ها / مطالبه‌ای مهم که همت مسئولان را می‌طلبد 3