پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیلاب

سیلاب

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه - شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند. او از کوچ نشینان هم خواست که از امروز (دوشنبه) تا اواخر چهارشنبه و پنج شنبه کوچ خود را متوقف کنند. یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق...

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت سامانه بارشی جدید در استان کرمان و بارندگی‌های چند ساعت گذشته باعث جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت به برخی از زیرساخت‌ها همانند تخریب شبکه آب شرب مناطق روستایی در منطقه جلگه شور زرند شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لحظه وحشتناک ریزش چند خانه بر اثر بارندگی و سیلاب در کاشان را ببینید لحظه وحشتناک ریزش چند خانه بر اثر بارندگی و سیلاب در کاشان را ببینید

وب‌گاه عصر ایران

بارش شدید باران در چند روز اخیر باعث آبگرفتگی و سیلاب در برخی از شهر‌های جنوبی و مرکزی کشور شد. در خیابان‌های شیراز نیز این آبگرفتکی و سیلاب‌های موسمی اتفاق افتاد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از لحظه تخریب یک خانه بر اثر بارندگی شدید و سیلاب در محله بنجیر، بافت تاریخی شهر زواره، استان اصفهان منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: 2 محور اصلی استان در بخش غربی به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب مسدود شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سازمان حفاظت از محیط زیست می‌گوید: براساس آمارها در دو سال گذشته حدود 800 هزار نفر مهاجرت اقلیمی در کشور داشتیم، که مقصد آن‌ها بیشتر استان‌های شمالی کشور و شهرهای اطراف تهران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان اعلام کرد که جسد دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با استفاده از یک هلی‌شات پیدا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بارش‌های بهاری تا روز جمعه در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سخنگوی اداره کل میراث فرهنگی اصفهان گفت: نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی تا این لحظه گزارشی مبنی بر آسیب به بافت تاریخی شهر زواره بر اثر سیلاب های شب گذشته نداشته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پرداخت نکردن حقابه ایران از رودخانه هیرمند توسط افغانستان در حالی است که انتشار تصاویر ماهواره ای از انحراف بخش عمده ای از آب رودخانه مرزی مشترک به سمت شوره زار گودزره در این کشور بار دیگر حاشیه ساز شده است. پرداخت نکردن حقابه ایران از رودخانه هیرمند توسط افغانستان در حالی است که انتشار تصاویر ماهواره ای از انحراف بخش عمده ای از آب رودخانه مرزی مشترک به سمت شوره زار گودزره در این کشور...

وب‌گاه فرارو

معاون اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال‌شرق اعلام کرد: «مطابق با آخرین اطلاعات در همه مناطق میزان فرونشست افزایش یافته که بحرانی‌ترین مناطق در محدوده شهر مشهد، دشت مشهد چناران در شمال باختری و منطقه جنوب خاوری یعنی دشت نریمانی از تنگل‌شور تا دشت سرخس است.»

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس مطالعه‌ای که بر روی داده‌های ماهواره‌ای انجام شده و نتایج آن به‌تازگی منتشر شده است، نزدیک به نیمی از شهر‌های بزرگ چین از فرونشست‌های «متوسط تا شدید» رنج می‌برند که میلیون‌ها نفر را به‌ویژه با افزایش سطح آب‌ها در معرض خطر سیلاب قرار می‌دهد.