یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان | راه‌یابی هدایی و احمدیان به رقابت‌ها

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان | راه‌یابی هدایی و احمدیان به رقابت‌ها

نوشاد عالمیان برای تعیین جایگاه هفدهم تا بیست و چهارم مسابقات کسب سهمیه قهرمانی جهان شکست خورد و از کسب سهمیه جهانی بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پنجمین روز از مسابقات تنیس روی میز کسب سهمیه قهرمانی جهان 2023 در دوحه قطر برگزار شد و سه بازیکن از ایران در بخش انفرادی به رقابت پرداختند.

نوشاد عالمیان، امیرحسین هدایی و امین احمدیان پس از اینکه نتوانستند به جمع 16 بازیکن برتر جهان راه یابند، برای تعیین جایگاه هفدهم تا بیست و چهارم به رقابت پرداختند. نوشاد عالمیان شکست خورد و برای جایگاه بیست و پنجم تا سی و دوم به رقابت می پردازد. در ادامه رقابتها نوشاد عالمیان فردا (پنجشنبه) برگزار می شود. امیر حسین هدایی و امین احمدیان پیروز شدند و در جمع هشت بازیکن برنده این مرحله (بیست و پنجم تا سی و دوم) قرار گرفتند و جواز حضور در قهرمانی جهان را به دست آوردند. نیما عالمیان که به جمع 16 بازیکن برتر مسابقات راه یافت، سهمیه خود را قطعی کرد. نوشا عالمیان برای حضور در انفرادی قهرمانی جهان باید به دنبال کسب سهمیه از طریق رنکینگ جهانی باشد. تیم دونفره برداران عالمیان و تیم امین احمدیان و امیرحسین هدایی نیز با پیروزی در تعیین جایگاه نهم تا شانزدهم به سهمیه جهانی در بخش دونفره رسیدند. نتایج نمایندگان ایران برای تعیین جایگاه به شرح زیراست: نوشادعالمیان از ایران (رنکینگ 81 جهان) 1 - میزوکی اولکاوا از ژاپن (رنکینگ 67 جهان) 4 امیرحسین هدایی از ایران (رنکینگ 130 جهان) 4 - علی الخدراوی از عربستان (رنکینگ 155 جهان) صفر امین احمدیان از ایران (رنکینگ 185 جهان) 4 - کلارنس چیو از سنگاپور (با رنکینگ 150 جهان) 2