جمعه 14 اردیبهشت 1403

تن‌هاخ: بابت صعود خوشحالم اما هنوز جای پیشرفت داریم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تن‌هاخ: بابت صعود خوشحالم اما هنوز جای پیشرفت داریم

سرمربی منچستریونایتد از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر جام اتحادیه انگلیس ابراز رضایت کرد، هر چند به وجود ضعف‌هایی در عملکرد شیاطین سرخ اذعان داشت.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد در اولین بازی خود پس از یک و ماه نیم تعطیلی مسابقات باشگاهی به خاطر برگزاری جام جهانی، در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس به مصاف تیم برنلی رفت و میهمان دسته اولی‌اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. کریستین اریکسن و مارکوس رشفورد در این بازی گل‌های شیاطین سرخ را در اولین بازی این تیم پس از جدایی کریستیانو رونالدو به ثمر رساندند تا آنها به عنوان اولین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

اریک تن‌هاخ سرمربی منچستری‌ها در پایان این بازی به سایت باشگاه گفت: حریف تیم خوبی بود. من فکر می‌کنم که ما هم درحرکات پا به توپ خوب کار کردیم. پرس کردن برنلی کار سختی است اما به نظرم ما از عهده‌اش برآمدیم. ما با کلی روحیه و اعتماد به نفس بازی کردیم. در جریان بازی مقاطعی هم در نوسان بودیم و فکر می‌کنم که در این بخش احتیاج به کار بیشتر داریم. مطمئناً تیم ما هنوز جای پیشرفت دارد اما روی هم رفته من از بابت کسب پیروزی راضی‌ام.

پیروزی منچستریونایتد در جام اتحادیه

تن هاخ با اشاره به گل اول منچستریونایتد ادامه داد: بازیکنان تیم ما تشنه گلزنی بودند. گلی که به ثمر رسید هم حاصل یک کار تیمی خوب بود اما چیزی که بیشتر به دل من نشست به پایان رسیدن حمله‌مان با حرکت برونو فرناندز با همکاری آرون وان بیساکا و کریستین اریکسن بود. بله واقعاً گل فوق‌العاده‌ای زدیم.

تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد به دلیل حضور در جام جهانی هنوز قادر به همراهی این تیم نیستند. سرمربی هلندی شیاطین سرخ با توجه به این موضوع گفت: فکر می‌کنم که بعد از یک وقفه این چنینی در مسابقات، برگرداندن ریتم به تیم کار سختی است اما ما در انجام این کار موفق بودیم. علاوه بر این تعدادی از بازیکنان به میدان آمدند که من فکر می‌کنم عملکردشان خوب بود. می‌دانم که بی‌نقص نبودیم اما اصول کار رعایت شد و من هم در مجموع از عملکرد تیم راضی‌ام.