یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا روز شنبه (28 تا 31 شهریور) برای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. او ادامه داد: امروز علاوه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستانی عمومی و انقلاب تهران در پی انتشار مطلبی از سوی محمد مهاجری فعال رسانه‌ای، وی را برای ارائه مستندات و توضیحات در مورد این ادعا احضار کرد. محمد مهاجری به دادستانی تهران احًار شد دادستانی عمومی و انقلاب تهران در پی انتشار مطلبی از سوی محمد مهاجری درباره بکارگیری 200 مشاور برای یک وزیر در دولت سیزدهم، وی را برای ارائه مستندات و توضیحات در مورد این ادعا احضار کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متیو میلر در ادامه در پاسخ به سوالی درباره شهادت و زخمی شدن غیرنظامیان در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان مدعی شد: ما هنوز اطلاعات دقیقی در دست نداریم و بدیهی است که معتقدیم غیرنظامیان اهداف قانونی برای هیچ نوع عملیاتی نیستند و هیچ کشوری نباید غیرنظامیان را هدف قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نائب رئیس اتحادیه املاک گفت: قیمت مسکن در بازه زمانی یک ساله، 17 درصد افزایش یافته است. وضعیت فعلی این بازار یک زنگ خطر جدی برای مستاجران به شمار می‌رود زیرا قدرت خرید آنها کاهش یافته است.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 79 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع حادثه انحراف اتوبوس مسافربری از جاده در محور آرادان - سرخه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متن پیام دکتر سید محمد مقیمی رئیس سابق دانشگاه تهران به این شرح است: بِسمِ اللهِ الرَحمنِ الرَحِیم «وَ مَن یَتَقِ اللَهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجاً وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ وَ مَن یَتَوَکَل عَلَی اللَهِ فَهُوَ حَسبُهُ اِنَ اللَهَ بالِغُ أَمرِهِ قَد جَعَلَ اللَهُ لِکُلِ شَیء قَدرا» و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت بنزین سیار موردی است که صحبت درباره آن زیاد شده است قیمت بنزین سیار موردی است که صحبت درباره آن زیاد شده است اما هزینه ارسال بنزین داخل تهران به صورت سیار رقم عجیب و غریبی است که جای بحث دارد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همسر «مجتبی امانی» سفیر ایران در لبنان گفت: روند درمانی آقای امانی به خوبی پیش می‌رود.

خبرگزاری مهر

طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، مجید رضایی به عنوان «سرپرست شرکت یادمان سازه» منصوب شد.

خبرگزاری مهر

همزمان با آغاز هفته وحدت، اکران‌های فرهنگی تبریک این هفته با تاکید بر لزوم وحدت میان اهل تسنن و تشیع در پایتخت اجرا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد مهاجری در پی انتشار یک توئیت به دادستانی تهران احضار شد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی یکی از راه‌های خانه دار شدن کارگران خرید مسکن با استفاده از وام خرید است که وام 960 میلیون تومانی مسکن, اقساط 20 میلیون تومانی دارد, که تقریباً هیچ کدام از کارگران توان پرداخت این میزان قسط را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افت قیمت را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 84,680 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز سه‌شنبه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص کل هم‌وزن به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد دیروز افزایش 36 درصدی داشت و شاهد ورود جریان پول حقیقی به بازار سهام بودیم. بورس تهران در 9 روز معاملاتی قبل از سه‌شنبه در سطح 3 همتی ارزش معاملات خرد قرار داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه 10 درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه اورژانس 115، مزاحمت هستند، گفت: برای حل این مساله لازم است که دستگاه قضائی با مزاحمان برخورد جدی داشته باشد.