جمعه 30 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌گوید، کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست همزمان برگزار نشدن بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان مخالفت کرده است.

خبرگزاری مهر

سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران به همراه جمعی از قضات و دادیاران به پرونده 50 مددجوی زندان زنان رسیدگی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای ترافیک پایتخت از ممنوعیت ورود و تردد خودروهای اداری تمام مدیران اجرایی استان تهران به خطوط ویژه (اتوبوسرانی و بی آر تی) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان قتل شرور غرب تهران، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی حق‌بین معاون شهردار تهران در بازدید از کارخانه آسفالت در شادآباد تهران ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ کارکنان در حوزه تولید آسفالت گفت: نهضت تولید بیش از 1.5 میلیون تن آسفالت سال 1402 در شهرداری تهران، حاصل زحمات بی وقفه و هماهنگی تنگاتنگ و مستمر یک تیم توانمند بود. وی در ادامه با اشاره به افزایش تولید آسفالت در 6 ماه ابتدایی سال جاری نسبت به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی به مناسبت 17 ربیع‌الأول برنامه‌های متنوعی را روانه آنتن خواهد کرد که از مهمترین آنها می‌توان به «بهارجان»، «ترنم وحدت»، «جانا محمد»،«مژده که عید اومده»، «مهر ماندگار»، «پیامبر رحمت»، «میلاد عشق»،«مهمانی خورشید» و... اشاره کرد.

وب‌گاه ورزش سه

محمدمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره محل میزبانی تیم ملی فوتبال ایران از قطر ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون شهردار تهران از عبور میزان تولید آسفالت از مرز یک میلیون و 100 هزار تن در 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر دیگر از عاملان قتل شرور غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: نباید سیاست را وارد فضای کار و خدمت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام مسئول کارگری از پیشنهاد افزایش دوبار در سال دستمزد کارگران استقبال کرد و گفت: ترمیم دستمزدها در نیمه دوم سال اقدام مثبتی در جهت بالا رفتن قدرت معیشت و رفاه حال خانوارهای کارگری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال محدوده انتهای آن ترافیک نیمه‌سنگین است. وی درباره محور هراز و فیروزکوه افزود: همچنین ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور هراز محدوده کلرد و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده گیلاوند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرجس سلیمانی از علیرضا زاکانی بخاطر حجم زیاد نهضت تندیس‌سازی و سردیس‌سازی انتقاد کرد نرجس سلیمانی از علیرضا زاکانی بخاطر حجم زیاد نهضت تندیس‌سازی و سردیس‌سازی انتقاد کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ نرجس سلیمانی گفت: در رابطه با موضوع المان‌سازی و یادمان‌سازی من فکر می‌کنم یکی از کارهای خوبی که در خصوص شهدا می‌شود انجام داد جهاد تبیین و معرفی منش و روش و سیره شهداست که باید به مردم معرفی بشود.

خبرگزاری مهر

مساله هوشمندسازی سامانه زنان سرپرست خانوار در نخستین جلسه کارگروه تخصصی سامانه و فناوری در بیست و یکمین نمایشگاه «زنان و تولید ملی» بررسی شد.