جمعه 30 شهریور 1403

توافق دایچی کامادا با کریستال پالاس / ستاره ملی‌پوش ژاپنی در لیگ برتر بازی می‌کند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توافق دایچی کامادا با کریستال پالاس / ستاره ملی‌پوش ژاپنی در لیگ برتر بازی می‌کند

مدیر ورزشی لاتزیو تایید کرد که مذاکره برای تمدید قرارداد دایچی کامادا به بن‌بست رسیده و ستاره ژاپنی از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، دایچی کامادا، هافبک ملی‌پوش و 27ساله ژاپنی، بعد از یک فصل حضور در سری آ در آستانه ترک ایتالیا و بازی کردن در لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

کامادا تابستان گذشته از آینتراخت فرانکفورت به لاتزیو پیوست. قرارداد او با این تیم شهر رم در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و پیش از این مذاکراتی بین باشگاه و هافبک ژاپنی در جریان بود. اما فابیانی، مدیر ورزشی لاتزیو، امروز به شکل صریح گفت مذاکرات با کامادا به بن‌بست رسیده و او با لاتزیو تمدید نخواهد کرد.

در این درحالی است که بر اساس گزارش‌ها کامادا به این دلیل با لاتزیو به توافق نرسیده که او دوست دارد در لیگ برتر انگلیس بازی کند. تا جایی که پیش از مذاکرات اخیر با لاتزیو این هافبک ژاپنی با باشگاه کریستال پالاس به توافق لفظی رسیده بود.

اولیور گلاسنر، سرمربی جدید کریستال پالاس، کامادا را از دوران حضور در آینتراخت می‌شناسد و به مدیران این تیم انگلیسی گفته بود ستاره ژاپنی فصل آینده به کارش خواهد آمد.

کامادا به مدت چهار سال در فرانکفورت بازی کرد و نامش را در فوتبال اروپا سر زبان‌ها انداخت. یک فصل حضور او در لاتزیو چندان موفق نبود. ستاره ژاپنی نتوانست برای این تیم اهمیتی مثل دوران حضورش در فرانکفورت پیدا کند و با به ثمر رساندن دو گل و دو پاس گل در 38 مسابقه به دوران حضور در لاتزیو پایان داد.

توافق دایچی کامادا با کریستال پالاس / ستاره ملی‌پوش ژاپنی در لیگ برتر بازی می‌کند 2
توافق دایچی کامادا با کریستال پالاس / ستاره ملی‌پوش ژاپنی در لیگ برتر بازی می‌کند 3