پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

توافق منچستریونایتد و سویا برای انتقال قرضی مارسیال

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
توافق منچستریونایتد و سویا برای انتقال قرضی مارسیال

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، آنتونی مارسیال که این فصل در برنامه‌های تاکتیکی منچستریونایتد نبوده، در آستانه پیوستن به سویا در لالیگای اسپانیا است. بر اساس ادعای سایت «گل»؛ باشگاه منچستریونایتد که پیش از این پیشنهاد اول سویا برای جذب قرضی مارسیال را رد کرده بود، سرانجام برای انتقال مهاجم فرانسوی‌اش به سویا با این باشگاه لالیگایی توافق کرد.

سویا پیش از این پیشنهاد جذب قرضی مارسیال در ازای پرداخت تنها نیمی از دستمزد این بازیکن را داده بود که مورد مخالفت منچستریونایتد قرار گرفت، این در حالی است که منچستریونایتد برای انتقال قرضی این مهاجم فرانسوی 5 میلیون پوند می‌خواست. انتظار می‌رود حالا با توافق دو باشگاه، آنتونی مارسیال با قراردادی قرضی به سویا بپیوندد و تا پایان فصل جاری برای این تیم بازی کند. سویا متعهد شده که دستمزد این بازیکن را به طور کامل تا پایان ماه ژوئن پرداخت کند.

یوونتوس هم یکی دیگر از باشگاه‌هایی بود که نسبت به جذب مهاجم 26 ساله شیاطین سرخ علاقه‌مند بود اما به نظر می‌رسد که او ترجیح می‌دهد فوتبالش را در لالیگا و زیرنظر خولن لوپتگی دنبال کند. طبق گزارش «گل»؛ مارسیال در ماه دسامبر پس از نشستی که با رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد داشت و با چراغ سبز مدیران باشگاه، مذاکراتش را با مشتریان خود آغاز کرد، به امید اینکه در تیمی دیگر فرصت بیشتری بازی پیدا کند.

مارسیال این فصل تنها در 11 بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته که از این بین تنها در سه بازی در ترکیب اصلی تیم بوده است. او که در سال 2015 از موناکو به منچستریونایتد پیوست، تاکنون در 269 بازی برای این تیم، آمار 79 گل‌زده و 50 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.