یک‌شنبه 22 مهر 1403

توزیع هزار بسته حمایتی در شاهین‌دژ

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع هزار بسته حمایتی در شاهین‌دژ

مهاباد - ایرنا - امام جمعه شاهین‌دژ گفت: هزار بسته حمایتی در آستانه عید سعید فطر بین اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده از کرونا این شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی شامل مواد غذایی توزیع شده از جمله برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و اقلام بهداشتی و سایر مایحتاج شهروندان بوده که برای تامین هر بسته 2 میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کار شهروندان تاکنون بیش از پنج هزار بسته مواد غذایی طی 9 مرحله بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: تا قبل از فرارسیدن عید سعید فطر نیز 500 بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه این بسته‌ها در راستای اجرای رزمایش مواسات همدلی و احسان در اختیار مردم مناطق کم‌برخوردار شهر و روستا قرار گرفته است، تاکید کرد: با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسایل بهداشتی و شکست کامل ویروس کرونا، مشکلات جامعه کم‌تر خواهد شد.

شاهین‌دژ با 98 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین مناطق آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

*س_برچسب‌ها_س*