یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی

با همکاری جهاددانشگاهی و دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس، طلاب، دانشجویان و فراگیران این دو مجموعه 313 بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع کردند.

عصر امروز و با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، رئیس اداره سیاسی و امنیتی این فرمانداری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس، مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی شرق گلستان و جمعی از دانشجویان فراگیر جهاد دانشگاهی، طلاب شیعه و سنی دانشگاه مذاهب اسلامی و بسیجیان پایگاه آیت الله تسخیری این دانشگاه از 313 بسته معیشتی تهیه شده با کمک های مردمی رونمایی و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به اینکه در جلسه مشترک با رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی مشترک با پیوست های تقریبی برنامه ریزی کرده ایم، افزود: این دومین برنامه مشترک شاخص فرهنگی با همکاری مشترک این دو نهاد است که اجرایی می شود.

دکتر حسن بیارجمندی با بیان اینکه دشمن در جنگ هیبریدی و شناختی تلاش دارد تا همدلی، اعتماد متقابل و باور به توان جوانان را به ویژه در مجموعه های انقلابی کمرنگ کند، خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه مذاهب اسلامی اعتقاد داریم تقریب و وحدت واقعی از مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای نظام مقدس و میهن عزیزمان و با توان همین جوانان شیعه و سنی پای کار انقلاب حاصل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز و با همت دسته جمعی بالغ بر 313 بسته معیشتی تهیه و میان نیازمندان توزیع می شود، تصریح کرد: مبلغ ریالی این بسته ها مجموعا بالغ بر یک میلیارد ریال است که توسط کمک های مردمی و خیرین تهیه شده است.

مدیر مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی گنبدکاووس نیز با اشاره به اینکه این برنامه ها و همکاری ها به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گلستان تداوم خواهد داشت، گفت: به طور کلی استقرار جهاددانشگاهی و دانشگاه مذاهب در کنار هم در یک ساختمان از همان ابتدا پیامهای بزرگ فرهنگی و تقریبی به همراه داشت و با اجرای برنامه های تکمیلی قطعا به تحقق اهداف هر دو نهاد کمک خواهد کرد.

مهندس متین تقی بائی با تاکید بر اینکه این بسته ها در روستاهای هدف و حاشیه شهر منتقل و میان نیازمندان توزیع خواهد شد، ادامه داد: خانواده های نیازمند توسط واحد فرهنگی جهاددانشگای و کمک پایگاه بسیج طلاب دانشگاه مذاهب اسلامی به صورت دقیق شناسایی شده و با غربالگری صورت گرفته سعی شده است بسته ها به خانواده هایی اهدا شود که از نهادهای حمایتی بسته ای دریافت نکرده اند.

به گزارش ایسنا در این مراسم مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنان کوتاهی از ابتکار عمل این دو نهاد انقلابی و برپایی این مراسم در سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) قدردانی کرد.

انتهای پیام

توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی 2
توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی 3
توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی 4
توزیع 313 بسته معیشتی توسط طلاب و دانشجویان گنبدی 5