یک‌شنبه 10 تیر 1403

توصیه به ساوتگیت: زود ترکیبت را عوض کن

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توصیه به ساوتگیت: زود ترکیبت را عوض کن

آلن شیرر از گرت ساوتگیت درخواست کرده است که برای مرحله حذفی، چند تغییر در ترکیب انگلیس ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با صدر جدول گروه C را تصاحب کرد، البته با نمایش ضعیف دیگری که در تساوی بدون گل با اسلوونی ارائه داد، موفق به کسب این جایگاه شد.

این نتیجه پس از پیروزی خفیف 1-0 مقابل صربستان و تساوی ناامیدکننده 1-1 با دانمارک به دست آمد که نشان‌دهنده ناکامی تیم ساوتگیت در خط حمله بود.

آنتونی گوردون و کول پالمر برای اولین بار در بازی سه‌شنبه‌شب به عنوان بازیکنان تعویضی وارد زمین شدند و هر دو تاثیر مثبتی داشتند. شیرر معتقد است که هر دو بازیکن شایسته حضور در ترکیب اصلی در مرحله یک‌هشتم هستند.

او در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی گفت:«من قبل از شروع بازی‌ها گفته بودم که گوردون را در جناح چپ بازی می‌دادم. به نظر من، او باید حالا در ترکیب اصلی باشد. پالمر هم باید در سمت راست بازی کند و شاید وقت استراحت برای ساکا باشد. او در بازی اول برای سی و چند دقیقه بسیار خوب بازی کرد، اما از آن زمان تاکنون کار زیادی انجام نداده است.

در وسط زمین هم تغییراتی باید ایجاد شود. من کوبی ماینو یا بلینگام را در میانه میدان قرار می‌دهم و سپس فودن را در نقش شماره 10 بازی می‌دهم. او باید تغییراتی انجام دهد چون کارهایی که تاکنون انجام داده، نتیجه‌بخش نبوده است.»

توصیه به ساوتگیت: زود ترکیبت را عوض کن 2
توصیه به ساوتگیت: زود ترکیبت را عوض کن 3