دوشنبه 28 خرداد 1403

توصیه سرمربی تیم ملی ایتالیا به شاگردان پائز چه بود؟

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
توصیه سرمربی تیم ملی ایتالیا به شاگردان پائز چه بود؟

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به بازیکنان ایران توصیه کرد، وقتی بازی به پایان می‌رسد پرونده آن را در ذهن خود ببندند و به مسابقه بعدی فکر کنند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فردیناندو دجورجی پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2024 اظهار داشت: بازی آسانی نبود. در ست اول همه چیز متعادل بود تا وقتی که به میانه ست رسیدیم. تیم ایران فشار زیادی در سرویس وارد کرد و ما هم در سرویس اشتباهاتی داشتیم. بعد از آن در سرویس و دفاع بهتر عمل کرده و خیلی خوب بودیم. این عملکرد باعث کسب امتیازات بیشتر در این موقعیت شد.

شکست سریع و قابل پیش‌بینی والیبال ایران مقابل ایتالیا

سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره مسابقه با کوبا حریف بعدی ایتالیا، گفت: بازی ژاپن و کوبا خیلی عالی بود. دو تیم از مکتب والیبال متفاوتی هستند. کوبا دارای فیزیک عالی و باور نکردنی است و بازیکنان ژاپن نه از نظر فیزیکی، بلکه از نظر تکنیکی عالی هستند. آنها ریتم عالی، دفاع عالی و تکنیک عالی دارند. خیلی خیلی خوب است که شاهد برگزاری چنین بازی‌هایی هستیم.

دجورجی درباره عملکرد بازیکنان تیم ایران هم گفت: پیشنهادم به والیبالیست‌های ایرانی این است که اعتمادبه‌نفس داشته باشند و وقتی بازی به پایان می‌رسد پرونده آن را در ذهن خود ببندند و به آن دیگر فکر نکنند. آنها باید به بازی بعدی و بهتر بازی و پیشرفت کردن فکر کنند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 3 بر صفر مغلوب ایتالیا شد و از ساعت 3:30 دقیقه روز یکشنبه ششم خرداد در سومین دیدار خود به مصاف کوبا می‌رود.