یک‌شنبه 10 تیر 1403

توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر

مادر سردار شهید جانمحمد کریمی در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور از وی خواست تا در رفع محرومیت شهرستان و تلاش برای رفع معضل بیکاری جوانان کارهای اساسی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، امروز و در حاشیه سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان لنده، سید پرویز فتاح با مادر سردار شهید جانمحمد کریمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صمیمی مادر سردار شهید جانمحمد کریمی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در ابتدا باید خوش امد بگوییم به شما و همه همکارانتان که برای رفع محرومیت به این شهرستان آمدید.

خانم صالحی گفت: انتظار بنده به عنوان یک مادر و در ادامه به عنوان مادر سردار شهید جانمحمد کریمی از حماسه سازان پدخندق از شما و همکارانتان رفع محرومیت ها در این شهرستان است.

وی در ادامه گفت: یکی از چالش ها و معضلات اصلی ما در این شهرستان بیکاری جوانانی است که همه تحصیلات عالیه دارند و به واسطه نداشتن شغل مناسب بیکار هستند و انتظار داریم طرح های در این شهرستان اجرایی شوند که منشا خیر و برکت و اشتغالزایی برای این جوانان باشند.

مادر سردار شهید جانمحمد کریمی گفت: انتظار داریم مسئولان شهرستان را در رفع مشکلات یاری کنید تا در مقابل مردم شرمنده نباشند.

این مادر شهید گفت: در تمام نمازهایم مقام معظم رهبری و همه خادمین این سرزمین را دعا می کنیم و امیدوارم که شما نیز که خادم مردم هستید در پناه خداوند بتوانید خدمتی مضاعف به مردم داشته باشید.

در ادامه نیز رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آبروی این انقلاب هستند و برای ما مایه عزت و افتخار هستند.

سید پرویز فتاح گفت: یکی از اهداف بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کمک به دولت در رفع محرومیت ها است که شهرستان لنده را نیز به طور ویژه خواهیم دید.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز در ادامه از مادر سردار شهید جانمحمد کریمی خواست تا برای مقام معظم رهبری و همه خادمین به مردم دعا کنند.

در ادامه نیز استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد نیز بر حمایت های ویژه دولت در استان از طرح ها و و پروژه های عمرانی در شهرستان لنده یادکرد و گفت: امسال اعتبارات خوبی برای حمایت از طرح ها و پروژه های عمرانی در شهرستان لنده به خصوص پروژه های مشارکتی با بنیاد علوی خواهیم داشت که امیدواریم باعث خروج این شهرستان از بن بست و توجه در مسیر توسعه فراگیر شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر 2
توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر 3
توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر 4
توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر 5
توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان / فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید + تصاویر 6