شنبه 9 تیر 1403

توضیحات مسی درباره مصدومیتش

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
توضیحات مسی درباره مصدومیتش

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین درباره مصدومیتش که در کوپا آمه‌ریکا 2024 به آن دچار شده، سخن گفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین صبح امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در دومین بازی خود در گروه A کوپا آمه‌ریکا 2024 به لطف تک‌گل دقیقه 88 لائوتارو مارتینس موفق شد با نتیجه یک بر صفر شیلی را در ورزشگاه مت‌لایف شکست دهد و صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی را قطعی کند. در این بازی لیونل مسی مثل بازی با کانادا، 90 دقیقه در ترکیب آلبی‌سلسته حضور داشت، اما او از یک آسیب‌دیدگی ظاهراً جزیی رنج می‌برد.

لیونل مسی در مورد مصدومیتی که دارد، گفت: این کمی مرا آزار می‌دهد، اما توانستم بازی مقابل شیلی را تمام کنم. امیدوارم چیز جدی نباشد. این اتفاق در حین استارتی که برای دویدن در جریان اولین بازی‌مان (مقابل کانادا) زدم، رخ داد. درد شدیدی احساس نمی‌کنم، فقط احساس می‌کنم عضله‌ام سفت شده است. به همین خاطر، انجام حرکت آزادانه برایم سخت بود. باید ببینم چطور خواهد شد.

وی افزود: من چند روزی گلو درد و تب داشتم، شاید همین در این بازی روی من تاثیر گذاشته بود. این مصدومیتی قدیمی یا چیزی نیست که قبلاً به آن دچار شده باشم، فقط یک کشیدگی عضلانی است. خواهیم دید این مصدومیت چقدر جدی است.

آرژانتین با 6 امتیاز صدرنشین گروه A کوپا آمه‌ریکا 2024 است، بامداد یکشنبه در آخرین بازی خود در مرحله گروهی به مصاف پرو می‌رود و به نظر می‌رسد با توجه به قطعی شدن صعود آلبی‌سلسته به مرحله یک‌چهارم نهایی، لیونل اسکالونی احتمالاً به برنده هشت توپ طلا استراحت بدهد.

منبع: تسنیم