یک‌شنبه 1 مهر 1403

توقف اینترمیامی: مهار مسی در یانکی استادیوم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توقف اینترمیامی: مهار مسی در یانکی استادیوم!

اینتر میامی و نیویورک سیتی در هفته سی ام رقابت های ام ال اس با تساوی 1-1 به کار خود پایان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در مهم ترین بازی هفته سی ام رقابت های لیگ ام ال اس آمریکا، مصاف تیم های نیویورک سیتی و اینتر میامی با تساوی 1-1 به پایان رسید. نتیجه ای که صدرنشینی یاران لیونل مسی در کنفرانس شرق ام ال اس را تثبیت کرد و نیویورک سیتی را در رتبه ششم نگه داشت.

نکته جالب توجه این دیدار حضور لیونل مسی که به تازگی از مصدومیت برگشته در ترکیب اصلی اینترمیامی بود. هرچند که او همانند لوئیز سوارز دیگر بازیکن مطرح اینترمیامی روز کم فروغی را پشت سر گذاشت و نتوانست در این دیدار برای تیمش گلزنی کند.

نیمه اول بازی بدون موقعیت خاصی روی دروازه های دو تیم با تنها چند شوت از راه دور بی ثمر توسط بازیکنان دو تیم به پایان رسید. یکی از نکات عجیب این دیدار، پنج کارت زردی بود که در حد فاصل دقایق 63 تا 72 از جیب داور خارج شد که چهار کارت سهم بازیکنان میامی و یک کارت نیز توسط بازیکن نیویورک سیتی دریافت شد. درگیری مسی با بازیکنان نیویورک در دقیقه منجر به دریافت کارت زرد توسط هم تیمی مسی شد.

این بازی پربرخورد و سرد، سرانجام در دقیقه 75 رنگ گل به خود دید. در این صحنه مسی پشت محوطه جریمه نیویورک سیتی با یک پاس در عمق عالی جوردی آلبا را راه انداخت و مدافع سابق بارسلونا نیز بدون معطلی توپ را به کامپانا در مقابل دروازه خالی نیویورک سیتی رساند تا گل اول بازی شکل بگیرد.

شاگردان تاتا مارتینو بعد از این گل عقب کشیدند و چشم به ضد حملات دوختند اما موفق به خلق موقعیت جدی برای دوبرابر کردن اختلاف نشدند تا اینکه در اخرین دقیقه بازی روی یک ضربه کرنر از سمت راست دروازه اینتر میامی، ساندز گل مساوی میزبان را به ثمر رساند و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

توقف اینترمیامی: مهار مسی در یانکی استادیوم! 2
توقف اینترمیامی: مهار مسی در یانکی استادیوم! 3