شنبه 29 اردیبهشت 1403

توقف بازی برای احیای قلبی هوادار اسپانیایی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توقف بازی برای احیای قلبی هوادار اسپانیایی!

دیدار امروز اتلتیکو مادرید و آلمریا برای رسیدگی کادر درمان به هواداری که روی سکوها دچار مشکل شده بود چندین دقیقه متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، در میانه دیدار امروز اتلیتکو مادرید و آلمریا که با پیروزی 2-1 اتلتیکوی میزبان به پایان رسید یک هوادار آلمریا روی سکوها از هوش رفت. تیم اورژانس حاضر در استادیوم به سراغ این هوادار رفت و بازی توسط داور متوقف شد. کادر پزشکی آلمریا هم با دستگاه شوک قلبی به سراغ هوادار این تیم رفت و بازی چندین دقیقه متوقف بود.

درحالیکه 18 دقیقه از بازی می‌گذشت داور مسابقه، اورتیز آریاس، با مشاهده تحرکاتی که روی سکوها وجود داشت در سوت خود دمید و بازی را متوقف کرد. تیم پزشکی آلمریا که متوجه شده بودند یکی از هواداران دچار مشکل شده است خودشان را به او رساندند و با دستگاه شوک برقی سعی کردند این هوادار را احیای قلبی کنند.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند تا این لحظه گزارش دقیقی از وضعیت این هوادار منتشر نشده است ولی او بعد از رسیدگی اولیه روی سکوها با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است.

شاگردان سیمئونه در نیمه اول با گل‌های آلوارا موراتا و آنخل کورئا در نیمه اول پیش افتادند و در نیمه دوم با گلی که از باپتیستائو دریافت کردند اختلاف را به حداقل کاهش دادند اما در نهایت 2-1 پیروز شدند تا با سبقت موقت از بارسا به رتبه سوم جدول صعود کنند.