پنج‌شنبه 7 تیر 1403

توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین حین لایی‌کشی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین حین لایی‌کشی

رئیس پلیس راه تهران بزرگ گفت: 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در آزادراه پردیس و بزرگراه لشگرک در حین لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز توقیف شدند.

- اخبار اجتماعی -

سرهنگ ابراهیم ارزانی؛ رئیس پلیس راه تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اعلام اینکه توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در محورهای مواصلاتی پایتخت ادامه دارد، اظهار کرد: برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ایجاد ناامنی که توسط عده‌ای انگشت شمار که نظم و آسایش عمومی جامعه را با لایی‌کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد سر و صدا توسط این موتورسیکلت‌های سنگین در آزادراه‌ها پایتخت ادامه دارد و پلیس اجازه این اقدامات را به آنان نخواهد داد.

وی گفت: همچنین در شب جمعه در محدوده آزادراه پردیس و بزرگراه لشگرک در اجرای طرح مشترک مهار توسط پلیس راه لواسانات و واحدهای عملیات ویژه، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا 1300 سی‌سی توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه تهران بزرگ بیان کرد: این نوع برخوردها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راه تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آنها در هر جایی باشد جلوگیری خواهد شد.

طرح ترخیص عید تا عید برای موتورسیکلت‌ها

سرهنگ ارزانی به دارندگان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهری و برون‌شهری تردد نکنند چرا که به محض رؤیت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفظ جان خود راکبان و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راه تهران بزرگ توقیف و روانه پارکینگ می‌شوند.