پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

تولیدات دیجیتال می‌تواند در پیشرفت کشور موثر باشد / حضور جوانان در میدان معجزه می‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تولیدات دیجیتال می‌تواند در پیشرفت کشور موثر باشد / حضور جوانان در میدان معجزه می‌کند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: تقویت توانمندی در حوزه دیجیتال و فضای مجازی موجب به‌روز شدن جامعه می‌شود تا از سایر کشورها عقب نماند؛ لذا جوانان فعال در این حوزه نیز هنر موثر و مفید در زندگی مردم را شکوفا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین با اشاره به نقاط قوت این رویداد اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز جوانان ما همه تلاش خود را به کار گرفتند تا در حوزه دیجیتال، مشکلات جامعه را حل کنند.

وی افزود: تقویت توانمندی در حوزه دیجیتال و فضای مجازی موجب به‌روز شدن جامعه می‌شود تا از سایر کشورها عقب نماند؛ لذا جوانان فعال در این حوزه نیز هنر موثر و مفید در زندگی مردم را شکوفا می‌کنند. آیت‌الله عابدینی با اشاره به اهمیت جایگاه فضای مجازی در کشور گفت: بزرگترین مسئول در نظام ما نیز رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی و امام مسلمین است که ایشان به جمعیت جوان کشور اعتماد کرده و هرجا که جوانان به فرمان مقام معظم رهبری به میدان آمدند نیز همه مشکلات حل شده است. نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: اعتماد به جوانان معجزه می‌کند به طوری که در عرصه‌های مختلف هر کجا که به اذن مقام معظم رهبری به میدان آمدند نیز نمره بالایی گرفتند. وی تاکید کرد: مسئولین ما هم باید به جوانان اعتماد کنند و به کرامت انسانی و توانایی آنها احترام بگذارند چراکه راه حل بسیاری از مشکلات کشور د دست جوانان است. آیت‌الله عابدینی با اشاره به ضرورت تقویت جبهه انقلاب اسلامی گفت: وقتی به آیات قرآن کریم نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که اراده خدا در حمایت از مستضعفان و گروه‌های استکبارستیز است، اکنون هم جوانانی که در جبهه فرهنگی و جبهه انقلاب کار می‌کنند نیز مورد حمایت خدا بوده و مصداق حق هستند. انتهای پیام /