یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تولید فیلم کوتاه «مرهم» کلید خورد

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
تولید فیلم کوتاه «مرهم» کلید خورد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، اردوان محمودیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم 100 ثانیه «مرهم» به نویسندگی و کارگردانی «مهدی طاهریان قهفرخی» است که با حمایت حوزه هنری استان تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اثر کوتاه با موضوع شهدای مدافع وطن تولید می‌شود.

محمودیان تولید آثار کوتاه در حوزه هنری استان را از الویت‌های اصلی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری دانست و اظهار داشت: جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای از جشنواره‌های معتبر فیلم در کشور است که هر سال به همت سازمان سینمایی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود و حوزه هنری استان به مانند سال‌های قبل قصد دارد تولیداتی را برای حضور در این جشنواره آماده نماید.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری تولید فیلم‌های 100 ثانیه‌ای در پرورش خلاقیت هنرمندان جوان در فیلم سازی را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: تولیدات فیلم سازی حوزه هنری مختص به فیلم‌های 100 ثانیه‌ای نیست و از ایده‌های فیلم سازان استان با موضوعات زیست بوم چهارمحال و بختیاری حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، واحد هنرهای تصویری حوزه هنری دوشنبه‌های هر هفته در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد آثار کوتاه فیلم سازان استان و کشور را با همکاری انجمن سینمایی جوانان استان به نمایش می‌گذارد.