دوشنبه 18 تیر 1403

توماس مولر در گفتگو با تونی کروس:/ کارشناس می‌شوم تا فوتبالیست‌ها را با چماق بزنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توماس مولر در گفتگو با تونی کروس:/ کارشناس می‌شوم تا فوتبالیست‌ها را با چماق بزنم!

تونی کروس و توماس مولر، در یک مصاحبه ویدیویی جذاب با هم درباره شغل بعدی‌شان شوخی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس آخرین بازی‌های دوران فوتبالش را پشت سر می‌گذارد و هر زمان که تیم ملی آلمان با یورو 2024 خداحافظی کند او دیگر به عنوان فوتبالیست در زمین‌های فوتبال دیده نخواهد شد.

از طرف دیگر توماس مولر با اینکه مثل کروس رسما بازنشسته نشده ولی می‌داند که کم کم به زمان خداحافظی با فوتبال نزدیک می‌شود. به همین خاطر بود که امروز وقتی این دو ستاره کهنه‌کار آلمان مقابل دوربین فدراسیون فوتبال این کشور نشستند درباره شغل بعدی‌شان و احتمال فعالیت به عنوان کارشناس تلویزیونی حرف زده و با هم شوخی کردند.

مصاحبه‌کننده کانال یوتیوب فدراسیون فوتبال آلمان از تونی کروس پرسید: درباره برنامه‌های آینده‌تان حرف بزنید، ممکن است شما را به عنوان کارشناس تلویزیونی ببینیم؟

کروس در پاسخ خود ضمن اشاره تلویحی به اینکه خودش تمایل چندانی به مربی‌گری ندارد در گفت:" من کاملا می‌توانم تصور کنم که توماس مولر کارشناس بشود چون خیلی خوب می‌تواند فوتبال را تحلیل کند. ولی نه، به نظرم مربی می‌شود. توماس فوتبال را خوب می‌فهمد و عاشق فوتبال است. از طرف دیگر او بازیکنان را خیلی خوب می‌شناسد و آنها را عالی آنالیز می‌کند. توماس بهترین مربیان ممکن را داشته و از آنها یاد گرفته است. توماس به نظرم مثل من با هر روز کار کردن و سفرهای دائمی مشکلی ندارد.

ولی توماس مولر در پاسخ گفت:" نه، من قطعا کارشناس تلویزیونی می‌شوم تا از فوتبالیستهایی که در دوران فوتبالم اذیتم کردند انتقام بگیرم. با چماق سراغ‌شان می‌روم و حال‌شان را می‌گیرم! بعد هم گره کراواتم را مرتب می‌کنم و ادامه می‌دهم".

توماس مولر در گفتگو با تونی کروس:/ کارشناس می‌شوم تا فوتبالیست‌ها را با چماق بزنم! 2
توماس مولر در گفتگو با تونی کروس:/ کارشناس می‌شوم تا فوتبالیست‌ها را با چماق بزنم! 3