سه‌شنبه 12 تیر 1403

توهین رایس به سرمربی حریف: کچل عوضی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
توهین رایس به سرمربی حریف: کچل عوضی!

جزئیات جدیدی از درگیری دکلان رایس، هافبک تیم ملی انگلیس، با فرانچسکو کالتزونا، سرمربی تیم ملی اسلواکی، در پایان بازی دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 منتشر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس توانست پس از وقت‌های اضافه با نتیجه 2-1 مقابل اسلواکی به پیروزی برسد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد. اما پس از سوت پایان بازی، صحنه‌های خشونت‌باری به وقوع پیوست.

در تصاویر ضبط شده، کالتزونا دیده می‌شود که رایس را به عقب هل می‌دهد. این اتفاق باعث خشم شدید رایس شد و سپس ایوان تونی و ازری کنسا، هم‌تیمی‌هایش، او را از صحنه دور کردند و مانع ادامه درگیری شدند.

طبق گزارش‌ها، دکلان رایس کالتزونا را «کچل عوضی» خطاب کرده است. بر اساس لب‌خوانی انجام‌شده، رایس با عصبانیت به کالتزونا گفت:«ساکت شو، لعنتی، هی، خفه شو، کچل عوضی»

با وجود این صحنه‌های پایان بازی، رایس از اینکه تیمش نهایتاً موفق به پیروزی شد، خوشحال است. انگلیس ابتدا با گل ایوان شرانتز از اسلواکی عقب افتاد، اما جود بلینگام با یک ضربه قیچی فوق‌العاده در اواخر وقت قانونی بازی، نتیجه را به تساوی کشاند و هری کین در وقت اضافه گل پیروزی را به ثمر رساند. این پیروزی به انگلیس کمک کرد تا به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کند و در دیداری حساس به مصاف سوئیس برود.

توهین رایس به سرمربی حریف: کچل عوضی! 2
توهین رایس به سرمربی حریف: کچل عوضی! 3
توهین رایس به سرمربی حریف: کچل عوضی! 4
توهین رایس به سرمربی حریف: کچل عوضی! 5